even advocaat van de duivel spelen.
ABS had dit kunnen voorkomen....
Een remcursus ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
even advocaat van de duivel spelen.
ABS had dit kunnen voorkomen....
Nieuws voor je. De afgelopen jaren is de MRB voor motoren telkens dik verhoogd.
Een remcursus ook.
Of af en toe eens oefenen met een blokkerend achterwiel....
Ik had het laatst ook in de file dat ik even harder in de ankers moest, en toen blokkeerde het achterwiel ook, de achterkant trok iets opzij, maar eventjes de achterrem los en het probleem was opgelost....
Ach, we betalen 25,- per kwartaal voor de motor, en ik 50,- per MAAND voor mijn auto....
Dus om nou te zeggen dat het duur is.....
Maar het is inderdaad dik verhoogd....
Een uurtje geleden op de A10-zuid: erg druk, links van me onstond iets van 50 meter ruimte,
Schakel ééntje terug, leg de motor naar links en geef gas. Ik kon niet zien of ik op bitumen reed maar de Div deed zwiep_naar_links, zwiep_naar rechts. Bij de zwiep naar links ramde het voetensteuntje tegen mijn laars aan (au-momentje). Het mooie is wel dat de motor 'vanzelf' weer koers rechtuit zet. Met lichte schrik in de benen kon de reis weer verder.
voeten op je stepjes houden en met de knieën tegen te tank
Kreeg net een mailtje van RW, antwoord op mijn klacht:
Klant (Ingevoerd door H. Bol) 15/12/2011 16:41
Zeer veel spekglade teerstroken op de A27 vanaf almere tot de brug , zeker vandaag -3 dec 2011- met veel regen, zeer gevaarlijk voor de motorfiets. Tevens in de bocht A27 naar A6 richting amsterdam liggen op zeer gevaarlijke, voor de motorfiets, in de bocht !!! spekglade teerstrepen.
Naar aanleiding van uw melding kunnen wij u het volgende mededelen:
Rijkswaterstaat heeft er voor gekozen om deze locaties te vullen met warme bitumineuze voegvulmassa (ook wel gietasfalt in de volksmond). De langsnaad is gevuld volgens de gangbare methode in Nederland welke ook toegepast wordt voor bijvoorbeeld het maken van voegen en het afgieten van locaties waar lussen in de verharding geslepen zijn. Waarbij altijd een klein gedeelte van de voegvulling boven de naad uitkomt. Deze wordt ingestrooid met split maar met regen blijft deze gladder dan het omliggende wegdek, er is niets aan te doen. U kan het vergelijken met de gladheid van thermoplastische markering bij regen.
Verder zijn wij nu bezig met een groot aantal werkzaamheden op de A27. Het probleem dat u schets zal door de werkzaamheden worden opgelost.
Met vriendelijke groet,
Dhr. H. Bol
Medewerker Landelijke Informatielijn
Rijkswaterstaat
Indien u vragen, opmerkingen, ideeën of suggesties heeft kunt u contact opnemen met de
Landelijke Informatielijn van Rijkswaterstaat. Wij zijn dagelijks bereikbaar van 06.00 uur
tot 22.30 uur via ons gratis telefoonnummer 0800-8002. U kunt ook een bezoek brengen
aan onze website: www.rijkswaterstaat.nl.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. Dit bericht is uitsluitend bestemd
voor de geadresseerde. Als u dit bericht per abuis heeft ontvangen, wordt u verzocht het te
vernietigen en de afzender te informeren. Wij adviseren u, om bij twijfel over de juistheid
of de volledigheid van de e-mail, contact met afzender op te nemen.
Ze zijn wel snel met reageren ! Maar van dat grit instrooien dat geloof ik, of het moet wel heuuuul zwaar grit zijn wat gelijk weg zinkt. 'tBlijft eruit zien als een spiegel ( en rijdt net zo.