tegen het asfalt!

IJzervreter

MF veteraan
Donateur
29 apr 2004
31.906
17.952
Werd de IJzervreter toch door een bestelbusje van de motor gereden.Rijd ik op de snelweg op de rechterbaan (domdom) besluit de bestuurder van een bestelbus dat hij plots daar ook wil rijden. Elleboog,schouder en tenslotte stuur tegen zijn zijkant en vallen. Moet het even kwijt,..de eerste keer in 19 jaar motorrijden (elk jaar 15 a 20 duizend kms) De bestuurder van de bus was zelf ook motorrijder en zat er erg mee! Alles stijf motor 6 maanden oud (koop ik voor het eerst in 15 jaar weer een nieuwe!!)en beschadigd maar nog rijdend!Heb mijn "motorgevoel"' na 250km weer terug!
 
Zeker rot, de man gaf aan dat hij mij nooit gezien had en ook geen richting had aangegeven. Ach ben al blij dat de achterligger niet over mij heengereden is. We hebben het over de A7 in de ochtendspits bij vette regen!Voorzichtig bewegen nu!(Ribben)
 
Een goed pak doet wonderen,niks kapot aan mezelf. Haha.de asfaltvreter (frezer)
 
gelukkig maar dat die chauffeur er mee zat. dan kijkt ie de volgende keer misschien uit zijn doppen! wat een eikel zeg. jammer voor jou dat je vrijwel nieuwe motor nu beschadigd is. en jijzelf natuurlijk ook. maar zoals je inderdaad al aangeeft, allang mooi dat de achterligger je niet heeft geraakt (dat is namelijk één van mijn grootste angsten bij een ongeval)
 
Je weet ook niet hoe snel je je motor gsf 1200s optild en op de vluchtstrook zet!

Maar ja ijzervreter is nu asfaltvrezer!
 
Ik moet me van tijd tot tijd verplaatsen in zo'n bussie, maar die krengen hebben echt een mega blinde hoek aan de rechterkant. Daar past zelfs een auto in. Dus altijd ervoor zorgen dat je de bestuurder kan zien, dan ziet hij jou (als het goed is) ook.

Sterkte iig met de afhandeling
 
Ik rij zelf ook nog PT Cruiser.
Daar zie je ook geen enkel moer in, vreselijke dooie hoek.
Dat is ook 1 van mijn ergste nachtmerries, dat ik een motorrijder uit zijn verschoning cross.

Sterkte in ieder geval !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan