Tegenligger gebruikt geen richting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verhaal, ik denk dat iedereen dit kan gebeuren, er zijn maar weinig motorrijders die daar precies 60 rijden..
(...)

Aan de andere kant moet jij ook rekening houden met het onverwachte, de auto kan ook afslaan en hij staat dan dwars op de weg. Dan wordt deze casus weer heel anders.

(...)
Oh ja iedereen heeft dit wel eens meegemaakt, dat je met trillende benen zit na zo'n incident.

Het loopt vaak goed af, maar ook soms niet..
Dat zou mijn les zijn......
:^

Kan iemand dit topic sluiten? wordt er een beetje moe van.
:^
 
hier kom je niet uit, het eeuwige topic is geboren,...
met keizersnee, 83 kilo zwaar, berijder, motor 218 kilo incl.. olie,

koosnaampie Watmotjeermee

woont In kuddelstaart

thuis mag beschuit met oliemuisjes

wel even bellen, hoor

gr. Koos en Loesje de trotse ouders

liever niet na 20.00 uur want dan gaat ie in het schuurtje
 
Rutg3r ga je nu écht menen dat je je rijbewijs nog niet hebt !!

Als dat serieus zo is, dan vraag ik me werkelijk af hoe jij het in je hoofd haalt om iemand anders te beoordelen op een fout terwijl jouw acties absoluut geen schoonheidsprijs verdienen !

Misschien vind je me dan een enorme moraalridder *soit* maar als je nu gewoon alle overtredingen even aan de kant zet en denkt aan het feit dat jij loopt te blaten over iets wat iemand fout doet, terwijl je zelf geen haar beter bent..... misschien nog wel slechter (als je idd geen rijbewijs hebt).

Was al eerder geroepen in deze discussie: de pot verwijt de ketel...... da´s in jou geval wel heel erg waar !
 
Rutg3r ga je nu écht menen dat je je rijbewijs nog niet hebt !!

Als dat serieus zo is, dan vraag ik me werkelijk af hoe jij het in je hoofd haalt om iemand anders te beoordelen op een fout terwijl jouw acties absoluut geen schoonheidsprijs verdienen !

Misschien vind je me dan een enorme moraalridder *soit* maar als je nu gewoon alle overtredingen even aan de kant zet en denkt aan het feit dat jij loopt te blaten over iets wat iemand fout doet, terwijl je zelf geen haar beter bent..... misschien nog wel slechter (als je idd geen rijbewijs hebt).

Was al eerder geroepen in deze discussie: de pot verwijt de ketel...... da´s in jou geval wel heel erg waar !

jep, hij heeft een 25 kW rijbewijs maar rijdt op een onbegrensde cbr. kortom: onverzekerd!
 
zoals ik al schreef:

kan iemand hier een slotje op gooien?

rijbewijsloze & onverzekerde puber met gebrek aan verkeersinzicht.

lijkt me geen goede reclame voor het forum...

(ja, ik ben een newbee, ik weet het)

B
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan