tehardgereden.nl

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Ik hoorde net op tv over www.tehardgereden.nl
Gelijk ff gekeken natuurlijk. Jullie mogen allemaal zelf kijken, maar het onderwerp is uitvoerig behandeld op MF. Door meerdere \'te hard rijders\" ahum.
Goed initiatief van die meneer.

Dit was het van mijn kant voor een week. Lekker naar Oostenrijk. Genieten van sneeuw en de rest.

Na de vakantie zal ik wel een uurtje nodig hebben om bij te lezen, dus doe vooral jullie best met posten.

Tot volgende week en overwerken jullie je niet!!!
 
Die vent is een afzetter, die stuurt dan het formulier op wat ie weer van tuftufclub.com heeft gejat ;) Ja zo verdien ik ook snel 2,50 per flits van een ander :)
 
wat te denken van een radardetector, kun je gewoon op je bike bouwen, doet het errug goed en levert geld op, mettertijd, als je dan toch vaak langs flitspalen rijdt. je kan ook op zo\'n moment in de berm rijden, daar heeft ie de camera niet op gericht, maar een setje off-road banden is dan misschien wel handig...

dus?
 
wat te denken van een radardetector, kun je gewoon op je bike bouwen, doet het errug goed en levert geld op, mettertijd, als je dan toch vaak langs flitspalen rijdt. je kan ook op zo\'n moment in de berm rijden, daar heeft ie de camera niet op gericht, maar een setje off-road banden is dan misschien wel handig...

dus?

Dus wat?

Iedereen is vrij om zijn/haar eigen interpredinges aan te nemen over : \"goed initiatief van die meneer\"
 
Ik hoorde net op tv over www.tehardgereden.nl
Gelijk ff gekeken natuurlijk. Jullie mogen allemaal zelf kijken, maar het onderwerp is uitvoerig behandeld op MF. Door meerdere \'te hard rijders\" ahum.
Goed initiatief van die meneer.

Dit was het van mijn kant voor een week. Lekker naar Oostenrijk. Genieten van sneeuw en de rest.

Na de vakantie zal ik wel een uurtje nodig hebben om bij te lezen, dus doe vooral jullie best met posten.

Tot volgende week en overwerken jullie je niet!!!
niet echt iets aan toe te voegen
maar fijne vakantie
 
Terug
Bovenaan Onderaan