Tekoop GSXR600 stuntmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stafford

MF veteraan
9 sep 2004
6.704
1
Dordrecht
De soes gaat weg omdat deze niet goed bij Kim past. Op mijn cheater F4 en op de WR250 maakt ze meer vooruitgang namelijk. We gaan dus op zoek naar een motor die beter bij haar past maar dan moet eerst de soes weg, de geldboom in de tuin is namelijk dood.

Het volgende is gedaan om de soes stuntproof te maken.
-Kooi
-Roundbar (2 mm eraf geschaafd )
-Oil pick up
-Clean air mod
-Ontstekingsvervroeger
-Throttle body F4i
-Vertanding -2+3
-Stationarkabel
-Extra olie
-Moose koppelingshendel
-Gat in zadel en opnieuw bekleed
-Stalen remleidingen
-Daliks tankdeuk

Verder zit er nog bij
-Seat cover
-Zijkuipen (Geschaafd)
-Sebring herrie auspuff (beetje geschaafd)
-Extra set remschijven (Moeten gericht worden, kost 50 euro)
-Carbon hugger

Enige minpuntje is 1 lekke voorvork keering, kost een paar euro en wat sleutelskils om te maken.

IMG_1234.jpg

IMG_1552_autorenamed1341.jpg


De prijs is 2200 euro.
 
Mooi ding !! tenminste een echte stuntfiets buiten al die honda troep !! :D

2001 zo te zien ???? :P
 
Laatst bewerkt:
Dank dank, het is inderdaad niet te vergelijken met een Honda. Ik vind die soes echt super rijden, een heerlijke gasreactie!!

Fiets is inderdaad uit 2001.
 
En toch is hij heel mooi,maar inderdaad een honda past beter bij mij op dit moment...
 
kontje ruilen tegen een kont met kleine schuifschade met bijbetaling? en mischien nog kappen thuis liggen???? van deze brommer
 
Laatst bewerkt:
Wat mag een ragfiets als deze dan nog opbrengen :?

Gewoon nieuwsgierig hoor O-)

Deze Soes is nog maar kort als stunter in gebruik geloof ik (staat het e.e.a. over in het RWP topic), dus als je kijkt naar bouwjaar en opties denk dat het errug cheap is! :Y
O ja, en voornamelijk door een meisje bereden *D
 
kontje ruilen tegen een kont met kleine schuifschade met bijbetaling? en mischien nog kappen thuis liggen???? van deze brommer

Hij gaat weg omdat ik over wil op een honda, heb geen zin om allemaal dingen te verzamelen om hem op te knappen. Maar bedankt voor het aanbod!
 
Heb nog wel andere foto's,maar dat zijn eigenlijk dezelfde als die in het topic van rwp staat inderdaad. Deze bike heb ik sinds juni/juli geloof ik. Het is jammer dat hij niet bij mij past, en zo snel weer weg gaat,maar mijn progress staat boven alles en honda past daar beter bij.
 
Ik vond het ook erg om tegen Staff te zeggen, maar gelukkig zien ze zelf ook dat het op Staff zijn bike vele malen beter gaat. Echt jammer, want vind maar een andere, en dan nog ombouwen.
 
Ik weet niet wat je afkorting betekend, ik ben niet van de computertaal.

Koop je hem met kuipen dan betaal je het dubbele. Deze bike heeft op alle kuipen kuipschade,de topkuip is totaal verwoest, en de tank is gedeukt voor het stunten. Motorisch is hij prima in orde. HET IS EEN STUNTBIKE,maar dat betekend zeker niet dat het een afgeragde bak is.

2200 euro is een vraagprijs. Als je een vraag heb over die bike stel hem dan gewoon normaal, en ben je niet geinteresseerd, hou dan gewoon je mond dicht.
 
Laatst bewerkt:
Mooi geschreven kim-metje! Ik weet niet of ik dit wel mag "zeggen" aangezien ik verder geen interesse heb!
 
Ik ben wel een beetje een bitch maar zo erg ook weer niet!

Iets positefs zonder interesse is altijd goed! Vragen zijn ook altijd welkom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan