Tekoop GSXR600 stuntmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was helaas niks geworden, bleek een scammer te zijn!!

Vanaf vandaag PRIJSVERLAGING!!

Vraagprijs was 2200 en is nu 2000 euries :D
 
Het lijkt fudommuh wel of iedereen op t geld zit... Laat de kinders gewoon de schoen wat minder vaak zetten óf plemp er nie elke keer een flatscreen/PS3/Blata in! Maarreh... je hebt dus kennelijk een reactie gekregen die i.i.g. serieus LEEK? Ik ben een paar keer helemaal gek gevraagd (zitten er allemaal RVS boutjes in...serieus!), waarna er wordt gezegd dat eerst de hypotheek afgelost moet worden en het pensioengat tóch groter blijkt dan gedacht :(
 
Hahahah, rvs boutjes!

Rev, vertel gewoon dat de hele motor verzinkt is! Al die bullshit allemaal. Kom dan gewoon kijken naar dat ding. Dan weet je het!
 
Xal de RVS exemplaren ff tellen... Moet je ook doen, gaat het ineens een stuk harder met de verkoop! :N

Denk dat ik de mijne anders gewoon laat staan hoor, dan maar geen nieuw iets :W
 
Ja zou ik ook doen Rev, voor niets gaat de zon op!

De soes staat droog en wordt er dus niet slechter op. lekker rustig afwachten tot er een serieuze koper komt. En geen achterlijke gast uit Namibie ,of waar dan ook vandaan, die je bike probeert te stelen!
 
Naast scammers zijn er gelukkig ook mensen oprecht geinteresseerd dus wellicht hebben we er binnenkort een nieuwe stunter bij in stuntland :D
 
Ja zou ik ook doen Rev, voor niets gaat de zon op!

De soes staat droog en wordt er dus niet slechter op. lekker rustig afwachten tot er een serieuze koper komt. En geen achterlijke gast uit Namibie ,of waar dan ook vandaan, die je bike probeert te stelen!

nee joh, die lui zijn veels te lui om te stelen. Alleen als het klaar staat om makkelijk mee te nemen, nemen ze het mee. Écht stelen of roven is er helemaal niet bij. Herverdeling van de welvaart noemt men dat ;)

Ja dit is een vertrapte kick voor een mooie Suzuki *O*
 
Zet Lemmy aan het werk.. ken ie de soes nemen :+
Of wil je hem ruilen voor een te gekke CBR600F2 stuntaaah met RSC zonder bijbetaling. Zit wel klein defectje aan maar das geen probleem voor een technicus zoals staff of alex :+
 
Laatst bewerkt:
Aiaiaiai, waarom laat je lex , bull niet ff overhalen dan koopt ie hem wel :)

en serieus WTF?? 2000 euro? ik had die bike al 10x opgehaald , het is een ex-straat fiets met schuifschade, recentelijk omgebouwd tot stuntbike , wat kleine aanpassingen , kooi erom heen en klaar is klara!, een 600 k1 voor dat geld koop je niet zomaar voor dit geld, zelfs voor de handige knutselaar is het intresant om er weer een straatbike van te maken! But who am i to judge.............
 
Zet Lemmy aan het werk.. ken ie de soes nemen :+
Of wil je hem ruilen voor een te gekke CBR600F2 stuntaaah met RSC zonder bijbetaling. Zit wel klein defectje aan maar das geen probleem voor een technicus zoals staff of alex :+
Ja mooi, doen we :+
 
Staff zit weer eens op mijn account, maar goed. Kooi zit er al op maurice, en bar ook!
 
Laatst bewerkt:
ik zeg vet ding en goeie prijs!.. injectie mensen.. daar doen sommigen een moord voor
 
Ik ben toch wel nieuwsgierig hoe dit rijd..
Mijn 2 motoren zijn toch bijna verkocht, is dit nou ook een cheaterbike of gewoon hardcore skills bike ? :+
 
er tussen in! tis geen 636 qua stunten natuurlijk, maar staf en ik kunnen met de huidige vertanding al prima cirkelen!
 
Zal binnekort wel is ff langs de spot komen...
Wil namelijk wel een injectie fietsje... Maar dat zal dan pas januari worden na de feestdagen... Dan is een begroting maken wat makkelijker :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan