Tekst op helm laten spuiten

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Hoi,

Ik zou graag tekst op mijn helm (Schuberth R1) willen hebben. Nederlandse vlag + naam.

Hoe duur zou dat ongeveer zijn?

Ik heb nu deze helm:

producto_1185_0.jpg


En dit moet er ongeveer op komen:

helmpersoonlijk2cu5.jpg


Betekent wel dat die blauw/witte striping op de plaats van de tekst weg moet, de zijkant moet dus egaal zwart worden denk ik...
 
als je gaat voor een dure sticker die bijv. ook op ramen gebruikt word dus niet met een witte onderkant maar geheel transparant en 1 die niet gaat verkleuren etc...

dan zou ik dat cker doen.. in plaats van spuiten waar je je lak al moet gaan aantasten..
 
Dat hele stuk zwart staat toch trouwens ook helemaal niet mooi ?....
Ik zou het vet niet doen als ik jou was :)

Gewoon stickertje laten maken, ben je voor 10 euro klaar idd.
 
als je het netjes doet zijn er maar heel weinig mensen die kunnen zien of er een sticker op zit of dat het gespoten is. Dan moet je al echt die helm pakken en heel secuur gaan kijken.

En als die sticker echt niet bevalt dan kun je m altijd als nog laten spuiten.....die 10 euries doen het m ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Het punt is, zou niet weten waar ik die sticker moet plakken dan... over die striping heen? Lijkt me ook niet echt handig. Dan zie je de helft van de sticker niet..
 
Klinkt leuk zo'n gespoten helm, wie wil nou niet z'n eigen helm. Echter tegen de 500 eur is wel wat aan de hoge kant, dan maar een stickertje.
 
Trouwens, veel mensen hoor ik hier over stickers als alternatief voor een echt gespoten helm. Maar waar bestel je dat en wat kost het ?
 
Trouwens, veel mensen hoor ik hier over stickers als alternatief voor een echt gespoten helm. Maar waar bestel je dat en wat kost het ?

Ik bestel het bij een maat...

maar er is d8 ik een site iets van motorsticker.nl ofzow..

Waar je van rimstriping tot aan zelf gemaakte kuipruit naam stickertjes terecht kan..
 
als je gaat voor een dure sticker die bijv. ook op ramen gebruikt word dus niet met een witte onderkant maar geheel transparant en 1 die niet gaat verkleuren etc...

dan zou ik dat cker doen.. in plaats van spuiten waar je je lak al moet gaan aantasten..
Een sticker kan de lak ook aantasten.... :X
 
Ik denk dat je moet rekenen op 150 - 200 euro.
Zit best veel werk in met het afplakken van alle delen die niet gespoten moeten worden.

Enkele jaren geleden heb ik mijn Arai helm aan laten passen bij HZ Paint in Sleeuwijk.

Ik wilde dat 'ie wat beter bij mijn gele pak en motor paste met dit als resultaat:
BR-helm-li-1-800.jpg


BR-helm-v-1-800.jpg


En zo was 'ie origineel:
AraiQuantumNakano.jpg



Vorig jaar wilde ik mijn racer in een ander kleurtje en was mijn Arai aan vervanging toe.
Daarom ook deze helm weer aan laten passen zodat 'ie goed bij de motor pastte:

Img_2279.jpg


Dit is 'm origineel. Lijkt er veel op, echter is het standaard wit nu dezelfde parelmoer "flip-flop" als mijn motor...

suomy_Extreme_Xaus_lg.jpg


Ik zou zeggen: Bel 'm een keer en leg uit wat je wensen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan