telefoon/gps mount gpz500s

Jinn79

Rookie
5 sep 2020
7
1
Hoi iedereen. Mag ik vragen om me wat advies te geven over een gsm-mount voor kawasaki gpz500s? Wegens de configuratie van de stuur, heb ik niet direct een idee wat voor een mount de beste keuze is. Alvast bedankt!
 
Zo zonder foto is het wat lastig beoordelen, niet iedereen weet hoe die configuratie er dan uit ziet.
Is een balhoofd ram-mount een optie?
 
Zo zonder foto is het wat lastig beoordelen, niet iedereen weet hoe die configuratie er dan uit ziet.
Is een balhoofd ram-mount een optie?
Bedankt voor reactie, Joost. Gezien ik niet thuis ben, even foto's uit www gehaald.
Mvg, Jino
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200917-225805_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200917-225805_Samsung Internet.jpg
    313,9 KB · Weergaven: 9
Eventueel heeft RAM mount een aantal oplossingen;

- Triple tree ram mount ball
- Tank ring ram mount ball

Even kijken wat mogelijk is..

Ram mount is niet goedkoop.. maar gaat wel de rest van je leven mee.
 
Ligt er helemaal aan waar je je telefoon wilt zien... Hoog of laag gemonteerd enz.

Ik heb een soortgelijk systeem met stuurhelften op mijn kroonplaat. Ik heb een balhoofd mount van RAM genomen en die ín een stuurhelft gemonteerd. Vervolgens kun je weer doen wat je wilt met het balletje wat je dan hebt.
 
Sjefman en Chris: bedankt voor jullie input!!
Ik ben idd aan het overwegen om RAM mount te installeren op de stuuras(=stuurhelft?), maar ben bang als ik de bout losmaak, dat de stuur ook gaat loskomen. (Zie foto)
Mss zijn mijn benamingen niet juist, ik ben nog een leek. Pas laat in dit wereld binnengestapt. :)
 

Bijlagen

  • 20200927_183756.jpg
    20200927_183756.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 10
Ok, knop doorgehakt en RAM-mount besteld. Wordt op de plaat van de remvloeistofreservoir geplaatst. Alvast bedankt voor alle adviezen!!
 
Lees het allemaal nu pas.

Mooie oplossing als je telefoon daarmee op de plek komt waar je hem wilt :) :t


Wat ik trouwens bedoelde, daarvoor is je laatste foto erg handig, is dat ik de 'balhoofd' mount heb gebruikt, ín het stuur.
Dus de dop bij de pijl er uit gewipt en daar dan de getoonde mount in geplaatst. Je hebt dan de RAM knobbel uit je stuur steken.

1601399270916.png
1601399306524.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan