telefoon met gps op de motor

PKAWA

MF veteraan
14 okt 2004
4.159
1
Nijmegen
hoi,

mijn vriendin heeft vorige week een nokia 6110 navigator met gps enz aangeschaft.
Deze hebben we geprobeerd in de auto, en die bevalt zo goed dat ik er ook 1 wil aanschaffen voor op mijn motor.

nou is een telefoon natuurlijk niet waterdicht, en vroeg ik me af of er waterdichte doorzichtige kastjes te koop zijn waar ik deze in zou kunnen bouwen?

ik heb de zoekfunctie wel gebruikt, omdat me er iets van bijstond dat ik dat ooit heb gelezen.
kan t topic echter niet meer vinden....
 
hoi,

mijn vriendin heeft vorige week een nokia 6110 navigator met gps enz aangeschaft.
Deze hebben we geprobeerd in de auto, en die bevalt zo goed dat ik er ook 1 wil aanschaffen voor op mijn motor.

nou is een telefoon natuurlijk niet waterdicht, en vroeg ik me af of er waterdichte doorzichtige kastjes te koop zijn waar ik deze in zou kunnen bouwen?

ik heb de zoekfunctie wel gebruikt, omdat me er iets van bijstond dat ik dat ooit heb gelezen.
kan t topic echter niet meer vinden....

tanktas misschien een optie,gebruik ik zelf ook met pda en werkt perfect
 
zijn er dan ook otterboxen voor nokia (n73) die te mounten zijn op de motor?
ik zie op die site dat namelijk niet staan of is er een universele otterbox?
 
zijn er dan ook otterboxen voor nokia (n73) die te mounten zijn op de motor?
ik zie op die site dat namelijk niet staan of is er een universele otterbox?


gewoon gps otterbox nemen.
moet je ff naar de binnematen kijken nog maar zal wel lukken.
motorroutes doe ik niet aan. ik rijd gewoon een eind rond en weet wel wat leuke plekjes.
gaat me er om dat ik mijn motor als dagelijks vervoer gebruik en ik dan ook locaties kan vinden, en altijd thuis kom
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan