Telefoonhouder

BikelifeLN

Rookie
7 jun 2020
4
0
Hey mensen, ik wil graag mijn telefoon op mijn stuur gaan doen. Heeft iemand aanbevelingen van goede telefoonhouders? (Telefoon is een iPhone 11).

Ps Zijn er nog andere accessoires voor op/aan de motor die het bekijken waard zijn, let me know !
 
Het schijnt dat je camera helemaal verrot rammelt op je stuur, dus pas er wel mee op.
 
Ram mount X-grip sowieso.

En dan even bedenken waar je hem op wilt hebben. Ik zweer zelf bij het plaatje dat je op je rem/koppeling reservoirtje kunt schroeven (RAM-B-346U). Maar iets voor je tankdopring of je balhoofd of desnoods voor een stuurstang of zo, afhankelijk van soort motor en voorkeuren, is er ook.
 
Het schijnt dat je camera helemaal verrot rammelt op je stuur, dus pas er wel mee op.
Ik rijd zelf al tien jaar met al mijn smartphones op het stuur en bij mij is er nog nooit een camera stukgegaan. Maar goed, het trilt wel natuurlijk, dus wie weet. Eigen risico :)
 
Ik rijd zelf al tien jaar met al mijn smartphones op het stuur en bij mij is er nog nooit een camera stukgegaan. Maar goed, het trilt wel natuurlijk, dus wie weet. Eigen risico :)
Ligt aan het type camera, dus niet alle telefoons gaan verrot.
 
Ik heb mijn telefoon in een hoesje van Ultimate Addons zitten, vastgeklikt op een driepunts-mount die aan een buis achter mijn ruitje geschroefd zit. Op de Dragstar had ik hem gewoon aan het stuur zitten. Voordeel; hoesje is waterdicht en stootvast, dus mocht je een keer overvallen worden door een buitje, dan blijft 'ie het doen, en mocht je hem per ongeluk van je stuur laten vallen, dan is 'ie niet kapot. Nadeel; je moet je telefoon als je gaat rijden 'kaal' in dat hoesje steken, dus eerst uit de cover die je er standaard op hebt zitten halen. Voor mij niet zo'n probleem, als je dagelijks ww ermee gaat rijden kan het irritant worden.

Zowel mijn Galaxy S7 als mijn huidige S10+ hebben er nog geen enkele hinder van ondervonden. :Y