Telefoonnavigatie Suzuki GSX 600F

Floris97

Rookie
7 nov 2018
12
0
Hallo, ik heb een tijdje terug een Suzuki GSX 600f uit 2002 gekocht en nu wilde ik er een telefoonhouder voor mijn navigatie op opzetten.
Vind de navigatie op mijn telefoon namelijk fijner dan garmin/tomtom :)

Nu heb ik zelf al verschillende topics afgezocht maar ik kwam niet tot een goed antwoord, dus zou iemand mij kunnen helpen met:
- Wat voor iets moet ik kopen (RAM MOUNT oid + heeft iemand een linkje naar een goede site hiervoor?)
- Waar kan ik het beste dit monteren/plaatsen?

Heb wat foto's bijgevoegd van mijn motor zodat dat wat meer duidelijk geeft hopelijk :)
IMG_0912.jpg
IMG_0913.jpg
IMG_0914.jpg
 
Hallo allen,

Heb zelf sinds 2maand een gsx 750 f uit 99 en ben op het zelfde punt beland. Heb alle opties inmiddels wel bekeken online.

Maar de vraag is hoe te monteren op dit type motor? Geen doorlopend stuur waar plek is. Dus hoe dan?
 
Ff op aliexpress/ebay kijken naar een houder specifiek voor jouw type telefoon. Dus niet zo'n universeel ding waar je de zijkanten naar binnen moet drukken. Bevestiging maak je zo ver mogelijk in je kuip zodat je niet je hoofd helemaal naar beneden hoeft te buigen (bij bv montage op balhoofd)
Ander voordeel is dat de telefoon niet nat wordt tijdens een bui.
Om het netjes gemonteerd te krijgen zul je toch wel een beetje crea-bea met een stukje metaal/beugeltje moeten gaan werken, custom made zeg maar.
 
Ff op aliexpress/ebay kijken naar een houder specifiek voor jouw type telefoon. Dus niet zo'n universeel ding waar je de zijkanten naar binnen moet drukken. Bevestiging maak je zo ver mogelijk in je kuip zodat je niet je hoofd helemaal naar beneden hoeft te buigen (bij bv montage op balhoofd)
Ander voordeel is dat de telefoon niet nat wordt tijdens een bui.
Om het netjes gemonteerd te krijgen zul je toch wel een beetje crea-bea met een stukje metaal/beugeltje moeten gaan werken, custom made zeg maar.
Heb ik destijds ook gedaan. Een “waterproof” houdertje voor Mn iPhone voor een appel en een ei via aliexpress en zelf met een beugeltje bevestigd. Bij mij zit hij tussen de 2 helften van mijn riser gebout.

Als in dit zo zie dan zou je hem vast kunnen zetten aan het kleine boutje van de clipons, tussen het klemmechanisme van de rempomp of meer binnen de kuip. Zou er wel al bestaande boutplekken voor gebruiken
 
Terug
Bovenaan Onderaan