telefoonnummer jj streetfighters

die kun je bellen totdat pasen en pinksteren op één dag vallen ,

over en uit .

er is op x-tremebikz.nl een topic gestart voor gedupeerden .

ik kwam er net nog langs op de motor , huis en zaak alles dicht



succes


Henk
 
ik weet hun nr, omdat ik vaak bij hun langskwam. nu zijn ze zo vaak weg en ze nemen ook niet meer op. 0643236981
als je een afspraak wil maken kun je mailen naar jj-streetfighters@hetnet.nl
trouwens Henk ben jij de man met de zwarte fighter waarvan foto´s bij Jos op de site staan?
 
dan weet ik wie je bent. je hbet je naam op een shirt geprint.
zelf heb ik ook een gixxer, uit ´86. ken je Roef van motorploug N33? die heeft el Diablo, dat is er net zo een. dit is die van mij, ik heb veel zonder geld moeten doen, maar ik denk dat het er aasrdig uitziet. soms noem ik hem een no-budgetbike. het enige wat ik heb gekocht zijn de koplampen bij louis.de. rvs voor de kont heb ik bij wieldraaier uit Stadskanaal weggehaald voor een prikkie. gebouwd met popnagels, omdat ik zo eentweedrie niet een plek heb om te lassen, snappie. ik heb jouw motor nog zien bij SFD dit jaar. ik vind hem erg mooi, eenvoudig en krachtig. misschien tot ziens, groeten John uit Beilen
full
 
dan weet ik wie je bent. je hbet je naam op een shirt geprint.
zelf heb ik ook een gixxer, uit ´86. ken je Roef van motorploug N33? die heeft el Diablo, dat is er net zo een. dit is die van mij, ik heb veel zonder geld moeten doen, maar ik denk dat het er aasrdig uitziet. soms noem ik hem een no-budgetbike. het enige wat ik heb gekocht zijn de koplampen bij louis.de. rvs voor de kont heb ik bij wieldraaier uit Stadskanaal weggehaald voor een prikkie. gebouwd met popnagels, omdat ik zo eentweedrie niet een plek heb om te lassen, snappie. ik heb jouw motor nog zien bij SFD dit jaar. ik vind hem erg mooi, eenvoudig en krachtig. misschien tot ziens, groeten John uit Beilen[afbeelding]

nee, niet mijn naam ,

suzuki 1127 [ postcode of strafbladnummer _O- _O- _O- _O- ]

of een shirt met : böhse suzuki
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan