Telegraaf Dashcam

Had hem gezien.
Vreselijk geirriteerd aan de verkeers"deskundige"

Ik had hetzelfde gereageerd, als motorrijder wordt je weer neer gezet als slechterik. Terwijl die knuppel in de bestelbus moet kijken wanneer die invoegd.
 
Laatst bewerkt:
Pfft die verkeersdeskundige snapt er ook daadwerkelijk niks van. Ik hoop eerlijk waar niet dat ik dat figuur in de auto (of straks op de motor) tegenkom. Want blijkbaar is anticiperen, om je heen kijken, en je richtingaanwijzer gebruiken niet meer nodig... Wat een pannenkoek...
 
Die "verkeersdeskundige" is een vreselijke zeikerd.

Die "verkeersdeskundige" is gewoon een broer of neef van Rob Geus, alleen dan bij de telegraaf ipv sbs6 :+

En verder: Telegraaf, daar is eigenlijk alles wel mee gezegd! ;)
 
Laatst bewerkt:
Af en toe, als ik zin heb om me te ergeren aan verkeersdeskundigen, kijk ik hier naar.
 
Telegraaf, daar is eigenlijk alles wel mee gezegd! ;)

:^


Dat die sukkel in die bus voor een tweede keer probeert die motorrijder te raken heeft hij zeker niet gezien.

Wat een mongols zowel die bus-misbruiker als die "verkeersdeskundige", op de brandstapel ermee.
 
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/26527064/__Bestelbusrammer_meldt_zich__.html

Ben wel eens benieuwd naar jullie reacties?
Wat vinden jullie van de verkeersdeskundige?


Wat een lullo, de motorrijder wordt brutaalweg aan de kant gedrukt door zo'n groot model bestelbus. En die 2e poging om de motorrijder te raken, lijkt me goed genoeg voor een aangifte.

Als alle verkeersdeskundigen zo'n briljant verkeersinzicht hebben, snap ik waarom het steeds mis gaat op de weg.
 
Motorrijders steunen is normaal maar die gast op de GS zit zelf niet op te letten. Bus zit aan het eind van invoegstrook, dat moet hij allang ingezien hebben. Maar nee hij heeft een GS koning van de weg. Dan word je dus aan de kant gezet. Dan nog lomp reageren door een klap te geven tegen het busje. Nou als ik eigenaar van het busje was had ik hem allang een klap verkocht, niemand komt aan mijn motor, auto, busje of wat dan ook.
 
Dus dat de bestelboer een lompe manoeuvre uithaalt en dus volkomen fout is maakt jou niet uit? Ik had de man zo mogelijk een deuk geschopt en daarna op z'n bek geslagen!
 
Ja gewoon laten invoegen en even slikken dit win je niet
Precies dit. Ik maak dit soort situaties vaker mee en ben wat dat betreft een koele kikker in het verkeer. Tuurlijk, ik mompel vast wel iets van "Wat een malloot" maar ik heb geen zin in "verkeersfitties" en wil gewoon van A naar B komen. Een dergelijke reactie geven schiet je niets mee op want ja, ook de chauffeur van de witte bestelbus "zou het zo weer doen" :')
 
Laatst bewerkt:
Motorrijders steunen is normaal maar die gast op de GS zit zelf niet op te letten. Bus zit aan het eind van invoegstrook, dat moet hij allang ingezien hebben. Maar nee hij heeft een GS koning van de weg. Dan word je dus aan de kant gezet. Dan nog lomp reageren door een klap te geven tegen het busje. Nou als ik eigenaar van het busje was had ik hem allang een klap verkocht, niemand komt aan mijn motor, auto, busje of wat dan ook.

Hier zit toch ook wel wat in...

De motorrijder moet zien dat het busje aan het eind van de invoegstrook is en even het gas los laten is dan echt niet meer dan normaal. Ieder van ons zou in plaats van de busjeschauffeur hetzelfde verwachten.

Natuurlijk blijft de invoegactie van de bus een bijzondere manoeuvre en moet hij dus de motorrijder voor laten gaan en daar is het busje dan weer net iets meer fout dan de motorrijder, neemt niet weg dat de motorrijder in dit geval het er bewust op aan laat komen en dat is nogal dom en geeft blijk van slecht anticiperen.

Wat er daarna gebeurd is natuurlijk voor geen van beide kanten goed te praten en belachelijk.

De commentator/verkeersdeskundige kan beter de politiek in gaan, veel praten, niets zeggen en wat op zeggen lijkt is te dom om aan te horen.
 
Laatst bewerkt:
Weer typisch zo'n eenzijdig filmpje.
Als er nou ook het voorafgaande wordt getoond dan kan ik een mening geven.
Volgens dit filmpje wordt de motorrijder gesneden maar het kan ook zijn dat volgens het rits principe de bestelbus gewoon aan de beurt was en de motorrijder zit te janken om 1 lullig plekje.
In dat geval kan ik de reactie die daarop volgt ook wel voorstellen, ik keur het niet goed maar begrijp het wel.
 
Motorrijders steunen is normaal maar die gast op de GS zit zelf niet op te letten. Bus zit aan het eind van invoegstrook, .


Tsja, aan het eind van de uitvoegstrook :') Dus meneer bestelbus wilt hoogstwaarschijnlijk zoveel mogelijk andere auto`s voorbij, en dat mag officieel gezien natuurlijk ook lijkt mij. Maar omdat er een witte streep loopt is dat vrij spel om de motorrijder opzij te duwen? De doorgetrokken streep niet overschrijden is dus belangrijker dan de veiligheid van andere weggebruikers?

Maar zoals eerder al vermeld, er kan alleen geoordeeld worden over wat de video laat zien.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, aan het eind van de uitvoegstrook :') Dus meneer bestelbus wilt hoogstwaarschijnlijk zoveel mogelijk andere auto`s voorbij, en dat mag officieel gezien natuurlijk ook lijkt mij. Maar omdat er een witte streep loopt is dat vrij spel om de motorrijder opzij te duwen? De doorgetrokken streep niet overschrijden is dus belangrijker dan de veiligheid van andere weggebruikers?

Maar zoals eerder al vermeld, er kan alleen geoordeeld worden over wat de video laat zien.

Als de motorrijder het gat bewust dicht reed/hield... dan vind ik m 'een beetje lomp' en is z'n actie asociaal.
Als de motorrijder het niet bewust deed dan kan hij beter z'n rijbewijs inleveren.

Voor de bestelbusmeneer geld hetzelfde trouwens :+
 
zag hem joubuis voor bij komen.

Wat een zeur vent die"verkeersdeskundige"

vond de motor rijder best nog wel milt reageren :+
 
Motorrijders steunen is normaal maar die gast op de GS zit zelf niet op te letten. Bus zit aan het eind van invoegstrook, dat moet hij allang ingezien hebben. Maar nee hij heeft een GS koning van de weg. Dan word je dus aan de kant gezet. Dan nog lomp reageren door een klap te geven tegen het busje. Nou als ik eigenaar van het busje was had ik hem allang een klap verkocht, niemand komt aan mijn motor, auto, busje of wat dan ook.

Jij bent ook een "verkeersexpert" zie ik! :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan