Telegraaf Motor Special

Hmm, was dat het weekeinde van dit weekeinde? (klinkt ook lekker vaag) Was niet al te boeiend hoor..
 
Oooohhh..

Dat was afgelopen zaterdag met de Telegraaf, hadden ze een blad toegevoegd met alleen het testen van motoren, maar om het nou echt motoren te noemen die nog niet in Nederland zijn vindt ik dan weer iets TE van de Telegraaf..

<edit>

Ik lees het iets verkeerd, maar goed.. echt heel exclusief is het niet te noemen..

</edit>
 
Stond alles er wel in?? Ik heb namelijk wel 1 of 2 plaatjes gezien van de nieuwe cbr1000rr, maar er niets over gelezen, verder gaf jurgen v.d. G ook geen reacties over de motoren...
Of heb ik een stel pagina´s gemist??

Verder vond ik er niet veel boeiends in staan.. Wel een paar mooie bikes dat zeker (de MV tamburini :9~ )
 
Ach ja, leuke plaatjes maar euh......beetje zwak en weinig verhaal....

Maar!....kan het alleen maar aanmoedigen...we willen MEER van dit soort dingen toch?

:P

p.s. motorexperience begint te wennen....
Maar het voorstukje blijft het spannendst van het hele half uur :X
 
ook stond er een stuk over de regeling van het nieuwe rijbewijs, weet iemand waneer dit ingaat.
En wat vinden jullie ervan?
Eerst een 18-jarige op een 25Kw motor laten rijden omdat het anders teveel is en nu maximaal 650cc lijkt me een rare overgang :?
maar dat kan aan mij liggen
 
De MV Agusta F4 Massimo Tamburini (de duurste) kost 48.999 euro...

...'s Werelds duurste is als primeur op de Motorbeurs Utrecht te bewonderen.


Dan was de motor salon in brussel zeker de voorprimeur :? daar stond ie ook :+
Maar ja leuk stukkie leesvoer ;)
 
De MV Agusta F4 Massimo Tamburini (de duurste) kost 48.999 euro...

...'s Werelds duurste is als primeur op de Motorbeurs Utrecht te bewonderen.


Dan was de motor salon in brussel zeker de voorprimeur :? daar stond ie ook :+
Maar ja leuk stukkie leesvoer ;)

Hmm.. en de Munch mammoeth dan , die is toch nog even een tikkie duurder dacxht ik 200.000 euro ongeveer???
 
Terug
Bovenaan Onderaan