Telegraaf: motorrijders zijn een gevaar in de file

gaap

edit: toch maar ff stemmen..
frustrerende site. te veel rommel dat geladen moet worden, maar ik persisteer..
5 browsers, 5x kookies accepteren.. 3 vd stemmen nog "bezig met laden..." (belgacom he...)

maar goed, ik probeer mijn beetje bij te dragen.
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer nemen we die oproer krant van een televaag serieus? Dat we als motorrijders niet serieus genomen worden en allemaal veel te hard rijdende mensen of gevaarlijke mensen met doodswens zijn hier in NL is niks nieuws.
 
Laatst bewerkt:
In files mag het snelheidsverschil zo’n 10 kilometer per puur bedragen. Toch komt het voor dat sommige motorrijders veel harder rijden. Een ongelukje zit dan in een klein hoekje als een automobilist even niet oplet en naar rechts of links komt.

NEANDERTHALER !!!!!

Kom er maar in kerel !!
 
Laatst bewerkt:
Wat een klerelijers daar bij de telegraaf :r Nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien (op een andere plaats dan telegraaf.nl bedoel ik)...

Zeggen dat motorrijders maar maximaal met een verschil van 10km/h mogen rijden tot een maximumsnelheid van 45km/h, dat is een richtlijn en niet wettelijk verplicht. Als je wilt mag je wettelijk gezien met 120km/h door een stilstaande file knallen, er is geen wet die daar specifiek verbod op legt. Je krijgt hooguit een art.5, maar dat kun je technisch gezien krijgen voor elke actie op de openbare weg.
 
Motorrijders zijn gevaarlijk omdat automobilisten even niet opletten is zo ongeveer het dagelijks leven!

Maar deze stemming is in het voordeel van de motorrijders. 72 tegen 28%.
 
Maar deze stemming is in het voordeel van de motorrijders. 72 tegen 28%.
_O- _O- _O-

Ja, ik was er toevallig vlug bij, er waren maar 12 stemmen uitgebracht toen ik het bericht op MF plaatste. Op dat moment was de stemverhouding in het nadeel van de motorrijder met 34 tegen 66 procent. Na dat moment kwam MF in actie!

Kijken of ik via mijn telefoon en ipad ook kan stemmen...

:9 :9
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Ja, ik was er toevallig vlug bij, er waren maar 12 stemmen uitgebracht toen ik het bericht op MF plaatste. Op dat moment was de stemverhouding in het nadeel van de motorrijder met 34 tegen 66 procent. Na dat moment kwam MF in actie!

Kijken of ik via mijn telefoon en ipad ook kan stemmen...

:9 :9

Dat is de ware MF spirit!
 
Het onderwerp is wel goed getimed overigens.
Je kan erop wachten dat er vandaag en of morgen weer een paar zich te pletter rijden.
Het is het eerst echt mooie weekend van dit jaar. Gauw de motor uit de schuur en toeren tot....
 
NEANDERTHALER !!!!!

Kom er maar in kerel !!

Ha! Ik heb de echte naam van Neanderthaler gevonden :+
Zie de reacties onder het artikel:

Hunk de Vries (gast)
Dus wanneer "een automobilist even niet oplet en naar rechts of links komt" is een motorrijder een gevaar in de file? Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje als mensen manoeuvres gaan uitvoeren zonder te kijken, onafhankelijk van het voertuig ze besturen of de plaats waar zij rijden.
 
Heb een goed aantal servers an desktop computer onder mijn beheer bij de baas.
Zou het opvallen als er veel stemmen uit Polen zouden komen? :P.

Als is het eigenlijk niet de moeite waard aangezien het slechts de telefgraaf is.
 
Aangezien wij motorrijders onze tijd niet in de televaag stoppen en de gemiddelde autorijder wat constant in zijn zakenauto in de file rijd is het logisch dat er 'eens' gestemd word.

Tenzij MF natuurlijk in actie komt.

Op moment van stem uitbrengen 23 % eens tegen 77 % oneens.

Go MF!!
 
Stelling: ‘Motorrijders zijn een gevaar in de file’
Aantal stemmen : 211
Eens : 23%
Oneens : 77%

2x gestempt.
 
"Een ongelukje zit dan in een klein hoekje als een automobilist even niet oplet en naar rechts of links komt."

Dus, telegraaf zegt dat motorrijders een gevaar zijn omdat automobilisten niet opletten? _O-
 
Wat wordt hier toch slecht gelezen of begrepen wat er staat :o

Het is een stelling waar je jouw mening op moet geven :Y

Het is dus geen feit dat geconstateerd is :+
 
Triest dat reacties op het bericht goedgekeurd moeten worden. Mijn reactie dat ze hun berichten eens op waarheid moeten checken is er niet doorgekomen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan