Teller ducati 750 ss

W

Wazzup

Guest
Ik zit met de volgende vraag, past een teller uit een 996 ook in een 750 ss?
Ik heb nl. een mijlen teller en zou er het liefst een Km. teller in willen hebben ik kan er een kopen uit een 996 maar weet dus niet of dit kan, wanneer iemand nog een teller voor een 750 ss weet dan hoor ik dat graag.
 
Ik heb een teller van een monster 900 op mijn 600. Volgens mij moet het kunnen dus.
Enige nadeeltje eraan is de wielgrote van de 900 is iets verschillend van de 600. En daardoor geeft de teller aan dat ik harder ga dan in werkelijkheid. ik rij dan ook op de toeren en af en toe kijk ik eens waar die staat op de km.

Zou eens proberen te ruilen bij je dealer. Doen ze wel eens. Wie weet!
Succes ermee!
 
Een teller van een 996 is volgens mij electronisch en krijgt zijn pulsen van een sensor bij het achterwiel. Een supersport (behalve de 620, 800 en 1000 :9~ ) gebruikt een kabel aan het voorwiel. Je zult dus wel heel veel moeten ombouwen.
 
Volgens mij heb ik een electronische teller en niet een die via een kabel op het voorwiel loopt kan in ieder geval zo snel geen kabel vinden.
 
Hij is uit 99. Hij staat bij een vriend van me in de garage omdat ik zelf geen overdekte ruimte heb dus heb ook niet even snel kunnen kijken of ik me misschien vergis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan