Teller loopt terug

Calavaro

MF veteraan
29 feb 2004
1.212
1
Apeldoorn
Mijn motor is paar weekjes geleden over de 40.000 km gegaan, nu heeft de teller sinds die tijd tussen de 3 en 4 gehangen.

Ik dacht, er moeten even wat kilometers gemaakt worden om hem helemaal naar de 4 te draaien. Maar nu kijk ik vanmiddag op m'n teller, staat ie weer op 30.500. :?

Okee, het kan in de toekomst wel eens handig zijn }) maar ik denk niet dat er iemand is die gelooft dat mijn Cbr600f '92 slechts 30.000 op de klok heeft.

Kan hij weer doorgedraaid worden tot de 40.000? O-) of moet ik die kilometers echt zelf weer gaan maken?
 
.......Okee, het kan in de toekomst wel eens handig zijn }) maar ik denk niet dat er iemand is die gelooft dat mijn Cbr600f '92 slechts 30.000 op de klok heeft. ......

Nu niet meer in ieder geval :)

Lekker laten staan en als je hem ooit verkoopt vertel er dan bij wat er is gebeurd en zet in een eventuele advertentie de daadwerkelijke km-stand.
 
Ik zou maar uitkijken.

Ik heb ooit 's een film van Stephen King gezien over een antieke auto waarvan de teller ook terug liep (Christine, geloof ik).

Er gebeurde hele rare dingen toen die teller op nul stond. })



Ik wil je niet ongerust maken ofzo......... :X
 
Ik zou maar uitkijken.

Ik heb ooit 's een film van Stephen King gezien over een antieke auto waarvan de teller ook terug liep (Christine, geloof ik).

Er gebeurde hele rare dingen toen die teller op nul stond. })



Ik wil je niet ongerust maken ofzo......... :X

Ik hoorde vannacht al wat gerommel en gebons tegen de garagedeur,......
 
christine....
Image3.jpg


je cbr is hopelijk toch zeker niet rood...
 
Haha , die film was lachen :) Auto begon mensen te vermoorden enzo :Z .

Is het anders niet een idee om een nieuwe teller te halen ? en bij eventuele verkoop de werkelijke KM stand van deze teller te vermelden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan