Teller omzetten van Miles naar KMs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragao

MF'er
3 aug 2017
30
4
Ik ben in bezit van een Varadero (bj 2007) en heb een teller welke in Miles staat.
Is het te doen om de teller om te zetten (of te vervsngen) voor een teller in KMs?

Iemand enig idee?
 
Speedohealer had ik nog niet van gehoord :)
Maar zoals je al aangeeft lukt het dus niet..
Mar lukt het niet met een Speedohealer of is dit geheel niet mogelijk.... ?
 
Van wat Google mij verteld lukt het niet met je originele teller.

Healtech Speedohealer past de impuls van je sensor aan voor hij naar je cdi/teller gaat dus even online kijken of hij voor jouw motor beschikbaar is en dan 👍🏻
 
Ok, Nu ga ik op zoek naar een vervangende cockpit.. uiteraard 1 in KMs :)
Mocht iemand een tip hebben dan hoor ik het graag.

Gr,
 
Ok, Nu ga ik op zoek naar een vervangende cockpit.. uiteraard 1 in KMs :)
Mocht iemand een tip hebben dan hoor ik het graag.

Gr,
Vervangende tellerset zal je niet makkelijk vinden en een nieuwe kost 672,75.
Ik had vroeger ook een motor met miles teller en heb gewoon een sigma fiets computertje gemonteerd,was
ook nog eens nauwkeuriger dan de originele teller,verreweg de goedkoopste oplossing,moet er alleen wel 1
zien te vinden die tot boven de 200 kan aanwijzen.
 
Waarom moeilijk doen met niet kloppende km stand? Waarom geen speedohealer?

Er is niets mis met mijn snelheidsmeter. (hij wijkt niet af en de KM snelheid staat er ook, echter in het klein) Daarom geen Speedohealer.

Ik heb nu zelf even het plaatje vervangen voor een zelfgemaakte en die leest behoorlijk prettig af :)
 

Bijlagen

  • e686ec62-0532-4636-84e1-658ebddf6511.jpg
    e686ec62-0532-4636-84e1-658ebddf6511.jpg
    112,6 KB · Weergaven: 10
Vervangende tellerset zal je niet makkelijk vinden en een nieuwe kost 672,75.
Ik had vroeger ook een motor met miles teller en heb gewoon een sigma fiets computertje gemonteerd,was
ook nog eens nauwkeuriger dan de originele teller,verreweg de goedkoopste oplossing,moet er alleen wel 1
zien te vinden die tot boven de 200 kan aanwijzen.

Ik denk dat ik op andere site kijk waar jij kijkt :) ik kom op prijzen tussen de 150 en de 250 euro..
Ik heb daarom ook nog steeds in overweging om de gehele cockpit te vervangen.. maar nu ik een ander teller plaatje heb heeft dit absoluut geen prio meer.
 
Ik denk dat ik op andere site kijk waar jij kijkt :) ik kom op prijzen tussen de 150 en de 250 euro..
Ik heb daarom ook nog steeds in overweging om de gehele cockpit te vervangen.. maar nu ik een ander teller plaatje heb heeft dit absoluut geen prio meer.
Nou ik hoop voor je dat je dat tellerplaatje gemonteerd krijgt,het zal niet de eerste keer zijn dat een teller gesloopt word
omdat de naald er niet af te krijgen was.Prijs is overigens de officiële Honda prijs.
 
Nou ik hoop voor je dat je dat tellerplaatje gemonteerd krijgt,het zal niet de eerste keer zijn dat een teller gesloopt word
omdat de naald er niet af te krijgen was.Prijs is overigens de officiële Honda prijs.

Ik begrijp je zorgen. Maar als je dit met beleid doet dan kan er niet veel gebeuren. De Cockpit is super simpel van de motor af te halen.
Zoals je op de foto kan zien is het prima gelukt.
En ik zou het zo weer doen.
 
Wat is dan het probleem / reden om dit topic te openen? Het is dan toch opgelost?
Tjonge jonge..
Ik dacht altijd dat een forum was waar men vragen kon stellen..

Ik stel gewoon een vraag die ik op een later moment op een andere manier heb opgelost. (soort van). De teller zelf staat nog steeds in Miles. Dit is niet te veranderen. Hiervoor zal ik echt de complete cockpit moeten vervangen. (Wat zeker wel mogelijk is! En wellicht in combi met speedohealer maar dat verwacht ik niet)

Wellicht dat dit onderwerp niet echt jouw ding is maar om zo te reageren... lijkt mij beetje overdreven.
 
Mocht er een Moderator meelezen. Deze topic kan gesloten worden. Alle informatie is bekend en er zijn geen vragen meer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan