teller, toerenteller, lichten en knipperlichten flippen!

siko

Die hard MF'er
5 dec 2004
507
0
Lelystad
Dag mensen.

De titel zegt het al.
De teller, toerenteller, lichten en knipperlichten (gewoon de hele cockpit) van mijn motor flipt als een idioot!

De tellers springen overal naartoe (vooral de toerenteller) en ze gaan contstant vanzelf aan en uit onder het rijden.
AF EN TOE doen ze een paar seconden normaal. En dan valt het weer helemaal weg of ze gaan trippen.

Niet alleen de tellers maar bijna alle electra op mijn cockpit flipt.
Knipperlichten blijven hangen, lampen doen het niet.

Het enige wat het nog wel goed doet zijn mijn remlichten en het neutraal-lampje.
De temperatuurmeter laat (volgens mij) wel goede waarden zien maar deze valt ook steeds weg.

Wanneer ik het lamp-schakelaartje aanzet, krijg ik HELEMAAL niks te zien op mijn hele dashboard.
Wanneer ik hem uitzet, lijkt het er dus op dat de rest weer een beetje stroom krijgt en toont het soms een flippend gedrag.

Het gebeurde gisteren opeens tijdens het rijden...

De motor zelf rijdt helemaal goed.

Is er iemand die mij kan helpen?

Het gaat om een R1 uit 99.

Groetjes, Serkan
 
Laatst bewerkt:
klinkt echt als een los contactje ergens, iets anders kan ik er niet van maken.

Dat losse contactje kan nauurlijk zitten in de stekker van een kabel, van een massa contact, of zelfs een relais. Zelfs een losse accu klem is mogenlijk. Als het een draadbreuk is wordt het helemaal leuk zoeken. Alles alles uit valt zou ik voral eens gaan zoeken naar een voeding aansluiting naa het dashboard (12v +) of een massa.
 
Haha, die grote stekker voorin zat idd niet goed.

ik dacht eigenlijk aan iets veel ergers, dus ik ben blij dat het maar een stekker is.

dankjewel superKris :)

Jooooooooo
 
Terug
Bovenaan Onderaan