Temperatuurmeten asfalt/banden

Ik heb nu de simpelste chickenhawks, niet instelbaar en geen display. Wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan ;) Heb ook de versie met 3-standen schakelaar gehad en die voldeden ook goed. Praktijk is dat je ze toch alleen maar op de hoogste stand gebruikt.

Heb ook nog een setje Verheuls en Biketcs liggen en die gebruik ik voor de regenbanden omdat ze niet zo warm worden...


t is wel minder goed om je banden in de hoogste stand voor langere tijd op te koken tussen de sessies door.
als ik van de baan kom zet ik ze op een van de lagere standen en 30min. voor ik weer ga zet ik ze op de hoogste stand.
 
t is wel minder goed om je banden in de hoogste stand voor langere tijd op te koken tussen de sessies door.
als ik van de baan kom zet ik ze op een van de lagere standen en 30min. voor ik weer ga zet ik ze op de hoogste stand.
Dat probleem heb ik niet zo, rij maximaal 2 sessies met dezelfde banden. Als ik terugkom van een training gaan de warmers eromheen zodat de band langzaam afkoelt. Anderhalf uur voor de 2e training gaan ze weer aan op vol vermogen.

Als ik een keer een circuitdag heb van 5 sessies ofzo, maak ik me er niet zo druk om. Aan het einde van de dag kunnen ze toch de schredder in ;)
 
Dat probleem heb ik niet zo, rij maximaal 2 sessies met dezelfde banden. Als ik terugkom van een training gaan de warmers eromheen zodat de band langzaam afkoelt. Anderhalf uur voor de 2e training gaan ze weer aan op vol vermogen.

Als ik een keer een circuitdag heb van 5 sessies ofzo, maak ik me er niet zo druk om. Aan het einde van de dag kunnen ze toch de schredder in ;)

maar dat is ongeveer t zelfde.
of je legt ze er omheen zonder aan te zetten of je zet em op low.
je laat em toch niet aan die paar uur.


wat een luxe, 2 sessies per band.... :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de instelbare versie van de Biketeks, en tot nu toe ben ik aardig tevreden.
 
Gisteren voor het eerst met de CB op Papenburg gereden en ik moet zeggen ,het was super om daar te rijden .
De laatste 3 sessies gereden met Italianshoes :} die weet het gas ook wel te vinden :}

jammer genoeg werd er niet geklokt ,maar volgens onze voorrijder reden we rondjes van circa 1,20 tot 1,23 minuten ,en dat volgens hem zeker niet slecht .

veel geleerd over de techniek en dergelijke ,maar weinig gehad over bandenspanning en dat soort dingen , daar was het toch net even te druk voor .

zeker een leuke dag gehad .
 
Ha Ron,
Ik had ook een goede dag. jammer van de gele vlag situatie in de laatste sessie.
Hoop dat die gast er goed vanaf is gekomen. leek allemaal niet zo tof met 2 ambulances erbij.

laten we eens biertje pakken om bij te praten :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan