Temperatuurmeter hornet

pocketrocket

Die hard MF'er
21 okt 2003
305
0
valkenburg
Hallo,
Ik ben net terug van een stukje toeren en nu viel het mij op dat de temperatuurmeter van mijn hornet niet verder kwam dan het eerste dunne streepje(en het is nog niet eens zo koud).Als ik langere tijd stilstond dan liep hij op tot de helft,maar als ik weer ging rijden liep hij weer terug.
Welke hornet rijder kan hier iets over zeggen.Is dit normaal bij een hornet of is misschien de thermostaat kapot.


:] :] :]
 
Heeft mijn zzr ook "last" van, temperatuur buiten is gewoon koud genoeg om het koelvloeistof bij de temperatuursensor erg koud te krijgen.. persoonlijk trek ik me er niet zoveel van aan, olie wordt heet zat, zelfde geld voor het koelwater dat nog bij het blok zelf is.
 
Heb ik ook op mijn hornet. als ik rustig rij komt ie wel iets over het midden te staan maar als ik een tijdje hoger in de toeren rijd zakt ie weer een aardig eindje.
 
Ik heb ook een Hornet 900...

Ik vind dat het temparatuurbereik vrij kort is op de schaal...
Die van mij blijft ook vrij lang koel... Maar als ik echt een stukje ga knallen en daarna een tijdje voor een stoplicht sta, springt de ventilator (al) aan...
Vind het wel irritant dat er geen temperatuur bij staat...

Bij mijn vorige motor (R6) kon ik de temp. mooi digitaal afmeten, geeft toch wat meer vertrouwen....

Geen idee bij welke temp de ventilator aanslaat... Iemand...??!?
 
Ik heb ook een Hornet 900...

Ik vind dat het temparatuurbereik vrij kort is op de schaal...
Die van mij blijft ook vrij lang koel... Maar als ik echt een stukje ga knallen en daarna een tijdje voor een stoplicht sta, springt de ventilator (al) aan...
Vind het wel irritant dat er geen temperatuur bij staat...

Bij mijn vorige motor (R6) kon ik de temp. mooi digitaal afmeten, geeft toch wat meer vertrouwen....

Geen idee bij welke temp de ventilator aanslaat... Iemand...??!?

bij mij rond de 3/4 van de meter. en het valt me pas op op het moment dat ik stil sta en de motor uit zet met het contact aan trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan