Ten Kate CBR 600 Fsport 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

#144

Die hard MF'er
14 aug 2006
503
0
drachten
Motor is voorzien van Kent! voorvering en (fabrieks) WP achter!!
Snelgas, close race versnellingsbak etc etc

Motor gaat weg met:
reserve kuip volledig (wel kleine schade)
2 voorvelgen een met supercorsa en waveschijven van braking en de andere met bridgestone vol regenband. 3 achtervelgen: een met supercorsa en waveschijf, andere vol regenband bridgestone, derde met intermediate pirelli.
1x achterbok, 1x voorbok, extra remblokken van performance friction, voor en achter tandwielen, 2 dozen met blokdelen en standaart versnellingbak. set valdoppen los, extra tandwielen voor en achter. acculader etc.
extra Carmo motormanagment kast (extra bijgekocht van Ten Kate; 800 euro!) voor nog wat extra topvermogen (de gene die ik er nu op heb zitten staat iets meer op lijfsbehoud afgesteld, maar je kunt dus ook de snelle erop zetten...)

Alles wat erop hoort te zitten zit er nog op, dus geen kaalgeplukte kip!
kijk op site van ten kate en kijk wat erop hoort te zitten... het zit erop!

Motor is rijklaar, is voor dit seizoen gereviceerd (na elk seizoen gedaan) en tussendoor goed onderhouden!
voor de kmnvcup heb ik er nog een duotech hotcam demper bij, voor geluidseisen, deze zit niet bij de prijs in, maar valt wel over te praten. Slechts 2 races gebruikt.
Motormagement staat nu dus op "tamme" modus. Wil je cup racen voor de winst of wil je voelen hoe een echte racer rijdt?! Koop mijn hondaatje, deze is niet te vergelijken met een "leuk opgebouwd" 600tje,
Exact zo'n fiets is in 2002 wereldkampioen SS geworden (Fabian Foret)
Deze fiets heeft ook het snelste ronderecord op het oude nationale circuit staan (1:22.1) Kyro heeft hiermee zijn laatste race gewonnen

prijs voor compleet pakket: 4950

*O*
 
Laatst bewerkt:
full


full


kijk wat makkelijker :]

succes met de verkoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan