Ten Kate Factory Outlet Motorkleding

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
Zonet kwam er bij mij een mailtje binnen van Ten Kate motoren in Nieuwleusen met de mededeling dat er heel veel spul met veel korting de deur uit doet.

Voor de mensen die nog wat nieuw gerei nodig hebben voor op de motor altijd interessant leek mij :Y

ten Kate Factory Outlet Motorkleding
 
Ik ga ook idd even een kijkje nemen.. Voor zo'n combi *D Heb je ook Utrecht onveilig gemaakt met de nieuwe transporter? zag ik in een linkje? *D
 
Vandaag nieuw Alpinestars motorpak daar gekocht voor 299 euro!!
Echt superprijzen!! Hele leuke collectie, zijn niet een paar pakken...... zijn er tig!
Zelfs handschoenen, laarzen en andere meuk!

Top maar weer :}
 
Yep maatje van mij ook een pak gekocht van Arlen ness voor 299,00.

Geen geld, hebben goede aanbiedingen ook voor de vrouwen.
 
Ben net terug..

Spulletjes gevonden die ik altijd nog een keer had willen halen.. Nu kunnen de tourlaarzen weer naar zolder samen met de rommelbak handschoentjes en hebben we een mooie windichte kol voor de winter. Voor de circuitdagen volgend jaar een mooie backprotector.


301120091480.jpg



En dat voor nog geen € 250,- 8-) *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ben net terug..

Spulletjes gevonden die ik altijd nog een keer had willen halen.. Nu kunnen de tourlaarzen weer naar zolder samen met de rommelbak handschoentjes en hebben we een mooie windichte kol voor de winter. Voor de circuitdagen volgend jaar een mooie backprotector.


[afbeelding]


En dat voor nog geen € 250,- 8-) *O* *O*

Netjes! *D Zelf ook maar is ff neuzen voor een backprotector :)
 
zo vandaag shoppen vandaag bij factory outlet van ten kate deze combi arlen ness 5912
arlenness-5912-180.jpg


en deze laarzen alpinestars s-mx 5
2009_Alpinestars_S-MX_5_Waterproof_Boot_Black.jpg


:Y slechts een ruime 600 euro uitgegeven
 
Terug
Bovenaan Onderaan