Ten Kate Honda : pittstop dagen 26-27 aug

En wie is er met die fireblade tijdens het demo rijden in de sloot beland????
 
ben ook geweest, kwam eigenlijk toevallig langs.. vering = afgesteld. dus motor rijdt weer super! En 25% korting op kleding wat erggg goed uit kwam!
 
Ik was er ook!
Heb ff demo gereden op
CBR 600F Hornet (oranje)
CRB 600F

toen ik in mijn 2e demo rit ree, ging de blade(blauwe) voor mij de sloot in :X '( |(
Daar zou ik ook nog op gaan rijden.

Verder was het gezellig :)
 
toen ik in mijn 2e demo rit ree, ging de blade(blauwe) voor mij de sloot in :X '( |(
Daar zou ik ook nog op gaan rijden.

Verder was het gezellig :)
Tja, die eikel wil ik ook nog even bedanken, kon ik dankzij hem ook niet op de Fireblade rijden :(
Kont van de Blade zag er trouwens uit alsof er tijdens een wheelie iets verkeerd was gegaan :?
 
Ik was er ook!
Heb ff demo gereden op
CBR 600F Hornet (oranje)
CRB 600F

toen ik in mijn 2e demo rit ree, ging de blade(blauwe) voor mij de sloot in :X '( |(
Daar zou ik ook nog op gaan rijden.

Verder was het gezellig :)


Ben vrijdags geweest (zaterdags ook nog ff), was rustig met proefrijden vrijdags.
Heb gereden op de:
-SP-2
-Fireblade (2x)
-CBR 600RR

Hoe ben je er eigenlijk heengegaan purpleblue :? :X O-)
 
En wie is er met die fireblade tijdens het demo rijden in de sloot beland????

Ik heb geholpen die blade uit de sloot te trekken :9
Het was een wat oudere kerel, jaartje of 55
toen ik in mijn 2e demo rit ree, ging de blade(blauwe) voor mij de sloot in :X '( |(
Daar zou ik ook nog op gaan rijden.

Verder was het gezellig :)

En je zag niet eens op mijn kentekenplaat van mij TLS een MF-stikker zitten toen ik weg reed }) Ik heb waarschijnlijk nog met je gesproken :z
 
Laatst bewerkt:
Ik was er ook zaterdagmorgen met rood-zwart-gryse srad stond in derij de tewachten tot ik aan de beurt was.Voor en achter mij stond een aprilla tewachten.In de tussentijd ook nog even gekeken bij de grasmaaier race.Als ze die dingen ook es aanschaften bij de gemeentes dan ging het grasmaaien wel twee keer zo snel.Naarde prijzen van de banden en motoren heb ik niet gekeken ik hoef nog niks anders.Demotor wel op de bank gehad dik tevreden over 123 achterwiel pk.Wat mij wel opviel was de sfeer daar ook bij de coureurs net een grote familie ook gerrit-ronald ter kate toch de leiders van een groot raceteam.Al met al een leuke dag.
 
Ik was er ook zaterdagmorgen met rood-zwart-gryse srad stond in derij de tewachten tot ik aan de beurt was.Voor en achter mij stond een aprilla tewachten.In de tussentijd ook nog even gekeken bij de grasmaaier race.Als ze die dingen ook es aanschaften bij de gemeentes dan ging het grasmaaien wel twee keer zo snel.Naarde prijzen van de banden en motoren heb ik niet gekeken ik hoef nog niks anders.Demotor wel op de bank gehad dik tevreden over 123 achterwiel pk.Wat mij wel opviel was de sfeer daar ook bij de coureurs net een grote familie ook gerrit-ronald ter kate toch de leiders van een groot raceteam.Al met al een leuke dag.

Deze toevallig ;)

full
 
Ben vrijdags geweest (zaterdags ook nog ff), was rustig met proefrijden vrijdags.
Heb gereden op de:
-SP-2
-Fireblade (2x)
-CBR 600RR

Hoe ben je er eigenlijk heengegaan purpleblue :? :X O-)
Met de auto...
Kleding mee en daar aangetrokken.
Ik zou eerst vrijdag met de Mattijs mee gaan, maar kon vrijdag geen vrij krijgen.. :(
 
hier trouwens een paar foto's van toen we de CBR net uit de sloot hadden gevist!
(beetje laat :X )
Hier reed ik op: (reed erg lekker)
Afb011.jpg


en hier de CBR
Afb010.jpg

Afb009.jpg

Afb008.jpg

Afb012.jpg

 
Terug
Bovenaan Onderaan