Ten Kate Honda Racing Party 2007 incl CRASH

Thundercracker

Die hard MF'er
5 jan 2003
956
0
Alle foto's staan hier: Ten Kate Honda Racing Party 2007 Incl CRASH by Rico Koemans

kleine selectie:

IMG_6833.jpg

IMG_6857.jpg

IMG_6874.jpg

IMG_6881.jpg

IMG_6973.jpg

IMG_6980.jpg

IMG_6991.jpg

IMG_7061.jpg

IMG_7084.jpg

IMG_7095.jpg

IMG_7142.jpg

IMG_7180.jpg

IMG_7213.jpg

IMG_7224.jpg

IMG_7267.jpg

IMG_7291.jpg
 
Ben je soms verliefd op hem :?

Dit is echt zo'n reactie die je ook op het F1Racing.nl Forum kan verwachten... |(

Ten eerste is hij 2 voudig WSB Kampioen
(Ducati 2004 & Ten Kate Honda 2007)

Ten tweede is hij ook Artiest (Band Crash)

Ten derde is hij een persoonlijke vriend van mij

Ten vierde: koop zijn boek en lees die maar eens en misschien leer je dan nog eens wat nadenken KAN betekenen :(


Miss Tosleland & Motor-Turk van het MF Forum zullen deze foto's wel waarderen omdat zij er ook bij waren *O*
 
Laatst bewerkt:
Het was super!
leuk praatje met jou gehad :)
was 2e keer dat ik een optreden van Crash mocht meemaken en het was weer geweldig *D

Ten Kate, super geregeld! we hebben gratis kunnen eten en drinken, top geregeld!
En die charpentier, wat ging hij los, hahahahaha _O-
 
Laatst bewerkt:
Hee dorpsgenoot :W (niet eerder gezien, en zoveel dorpsgenoten hangen hier niet rond)

Dank voor de link :} was een erg leuk feest zaterdag, en dit zijn in ieder geval veel betere foto's dan de mijne ;)
 
@ MissToseland, ja prachtig was dat. helemaal top.
liet hem mijn DVD zijn van de Supersport jaaroverzicht van 2006 en toen kwam die ook weer helemaal los, gelijk vragen waar ik die vandaan had en hoe hij er ook aan kon komen _O-
Dus heb ik dat maar even op papier gezet voor hem dus ben benieuwd, tevens blijft hij bij het team.

@ Swifty, Wereld is klein *D


@ Gizzmo, jij bent helaas zo'n type waardoor dit Forum steeds stiller word :+
 
verdome ik had er graag bij willen zijn .. kon helaas niet -O- -O- -O-

mooie foto's

ik zal toseland missen in de superbike :Y
 
ik was er ook, wat een geweldige avond, die kerel kan spelen niet normaal, en nog motor ridjen ook :}
 
het was absoluut een geslaagd feestje, en heb redelijk veel mensen gesproken, was ook aardig schoor de volgende dag :+
 
Ik was er ook, en vond het een geweldig feest!!!!! Heb echt genoten!!!!
Ik vind jou foto's echt waanzinnig!!!!!!

@TS zit jij ook niet op de JTHyves??
 
Kon helaas geen kaarten krijgen voor de avond, maar heb smiddags toevallig een helm gekocht in James zijn kleuren, boden ze me ook nog aan of James hem ook moest signeren, toppertje dus :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan