Ten Kate in de MotoGP in 2008

Dit moet ik tegen spreken, Kallio is zelfs eind 2006 als beste finse rijder uitgeroepen door de Finse jury.

Elk jaar houden ze die verkiezing en dit jaar was het Kallio dus het leeft wel in Finland maar in Nederland is er ook genoeg intresse alleen neemt men er niet veel tijd voor.

Waarom gaat RTL7 straks dan MotoGP & Superbike uitzenden !? :+
Dus als ik je goed begrijp, heeft zo'n verkiezing met populairiteit te maken?
Waarom RTL het uit gaat zenden, omdat er ene Rossi meerijdt misschien?
 
Dus als ik je goed begrijp, heeft zo'n verkiezing met populairiteit te maken?
Waarom RTL het uit gaat zenden, omdat er ene Rossi meerijdt misschien?

Nou, begin dan ook maar wat te bedenken voor het geval Rossi vertrekt...
Of gaat RTL hem dan een reallife soap aanbieden _O-

Lijkt mij toch dat het om de sport gaat :?
 
Nou, begin dan ook maar wat te bedenken voor het geval Rossi vertrekt...
Of gaat RTL hem dan een reallife soap aanbieden _O-

Lijkt mij toch dat het om de sport gaat :?
Het gaat wel om de sport, ja, maar als hij niet mee zou rijden zouden er wel veel minder kijkers zijn..
 
Ik hoop het niet. Ten Kate moet lekker bij de Superbikes blijven :} De Superbikes zijn voor mij eigenlijk de echte motorraces. Uiteraard volg ik de MotoGP ook maar ik ga bv naar de trainingen van de MotoGP en 3 dagen naar de Superbikes omdat ik het qua sfeer de Superbikes veel leuker en toegangkelijker vindt.
Bij de MotoGP zitten te veel wannabe motorfans die komen omdat er een ene Rossi rijdt.(die overigens wel aardig kan sturen :+ )

Ik denk dat Ten Kate bij de MotoGP alleen kan verliezen, dit ivm de druk van HRC. Zij zullen nooit het topmateriaal krijgen omdat alles naar Repsol gaat.

Dit is mijn persoonlijke mening maar als het mocht lukken...fantastisch, zo niet .....eh nog beter :)
 
Het gaat wel om de sport, ja, maar als hij niet mee zou rijden zouden er wel veel minder kijkers zijn..

dan zou er een ander figuur zijn die het publiek wel aanspreekt ;)
Ook zonder Rossi gaat de MotoGP door...

maar goed ON TOPIC:
Ten Kate in de MotoGP is een goede zaak *D
 
Ik spreek Gerrit en Ronald regelmatig en idd,
er word over nagedacht om evt ook naar de MotoGP te gaan maar niets is zeker.

Ik zou het zelf geweldig vinden en tijd zal het leren.

Wat ik zelf mooi zou vinden als idd Ten Kate in 2008 aan de start zou komen met James Toseland en Chris Vermeulen.

We zullen zien.


ik gok dat toseland dan toch eerst nog WK superbike zou moeten worden vind hem nu toch nog iets te licht voor de moto GP
 
Ten Kate in de MotoGP:
Lijkt me geweldig, de genoemde combi ToselandVermeulen zou helemaal super zijn. Eindelijk Toseland die die vervelende Hayden het vuur aan de schenen kan leggen, ik kijk er naar uit.


Nederlandse rijders bij Ten Kate:
Laten we voorop stellen dat TK goede rijders moet hebben, die talent hebben maar niet te oud zijn. Kijk naar Sofuoglu, jonge vent die is nog te kneden. Blijkbaar is er te weinig talent in NL. Daar komt bij dat een nederlandse rijder bij TK vast niet gaat werken. Over het algemeen hebben nederlanders niet de juist
e mentaliteit.
Kan me voorstellen dat TK helemaal niet zit te wachten op NL rijders, maar juist internationaal wil omdta het een wereldteam is.
 
In Motoplus staat een interview met Ronald ten Kate. Ze zijn in gesprek met Honda voor de MotoGP, nog niets is zeker en ze blijven 100% in WSS en WSB.
 
Ten Kate in de MotoGP:
Lijkt me geweldig, de genoemde combi ToselandVermeulen zou helemaal super zijn. Eindelijk Toseland die die vervelende Hayden het vuur aan de schenen kan leggen, ik kijk er naar uit.


Nederlandse rijders bij Ten Kate:
Laten we voorop stellen dat TK goede rijders moet hebben, die talent hebben maar niet te oud zijn. Kijk naar Sofuoglu, jonge vent die is nog te kneden. Blijkbaar is er te weinig talent in NL. Daar komt bij dat een nederlandse rijder bij TK vast niet gaat werken. Over het algemeen hebben nederlanders niet de juist
e mentaliteit.
Kan me voorstellen dat TK helemaal niet zit te wachten op NL rijders, maar juist internationaal wil omdta het een wereldteam is.

Ten Kate had graag Jurgen van den Goorbergh gehad toen der tijd i.p.v. Sofu. En ene Arie Vos is reserve rijder....dus dat ze niet zitten te wachten op Nederlanders :N
 
Misschien een doodgebloed topic, maar TenKate is weer kampioen geworden in de SS. Dus ze hebben zichzelf weer bewezen. Zijn er hier mensen die nog wel eens contact hebben met Gerrit en Ronald? Zijn er nog plannen bij TenKate om naar de Moto GP over te stappen, of is dat plan volledig van tafel geveegd?

Het lijkt me toch nog steeds erg mooi als dat gaat gebeuren. Al denk ik dat het verschil (ook naar horen zeggen van iemand die bij beiden gewerkt heeft) tussen WSBK en Moto GP toch wel heel erg groot is in proffesionaliteit.

Maar ik ben benieuwd of de plannen er bij Ten Kate nog zijn. :)
 
Ik zag toenvallig vandaag de truck van het ten kate team nog op de snelweg die terug kwamen van frankrijk als ik me niet vergis..Denk persoonlijk dat we ten kate niet zullen gaan zien in de motogp..Kwestie van geld lijkt me anders hadden ze na mijn idee hun debuut wel gemaakt met een man als Toseland & Honda!!
 
....................Zijn er hier mensen die nog wel eens contact hebben met Gerrit en Ronald? ........
Ik spreek Gerrit en Ronald regelmatig en idd,
er word over nagedacht om evt ook naar de MotoGP te gaan maar niets is zeker.

Ik zou het zelf geweldig vinden en tijd zal het leren.

Wat ik zelf mooi zou vinden als idd Ten Kate in 2008 aan de start zou komen met James Toseland en Chris Vermeulen.

We zullen zien.
*kuch* O-)
 
Waarschijnlijk komen er in de superstock 600 wel andere rijders. Men heeft Gino Rea van het Stonebaker team een aanbod gedaan voor volgend jaar in de superstock 600
 
Ik begrijp dat een team als Ten Kate, die in het WSS en WSB grote overwinningen hebben behaald, steeds meer sucsessen willen en dan is een overstap naar de MotoGP een begrijpelijke, maar ook zeer zeker een gewaagde keuze. Ik denk dat ze de overstap moeten maken op het moment dat ze eigenlijk kunnen zeggen: '' Hier in de flaminigroep valt voor ons eigenlijk niets meer te halen ''.

Een MotoGP-team kost namelijk handen vol geld, en het zou jammer zijn dat ze na 1 á 2 jaar het GP-circus moeten verlaten wegens nietbehaalde sucsessen, geldproblemen e.d.
Dat komt gelijkertijd de proffesionaliteit in het WSB ook niet ten goede dan.

Ben benieuwd. Het lijkt me leuk, wat meer Hollands glorie in het GP-wereldje al denk ik dat het WSB toch de beste optie blijft.
 
Beginnen met een oude camper en vervolgens min of meer het Honda fabrieks team worden binnen de SS en WSBK en daar domineren met de ene na de andere wereldtitel.
Dan heb je wel heel wat in je mars dacht ik zo. Daarom denk ik niet dat TenKate onder zou doen voor een team als Sito Pons, of Yamaha tech3.
Zeker als ze dezelfde ondersteuning zouden krijgen als in de WSBK van Honda. Een wereldtitel is denk ik wat te hoog gegrepen, maar goed meedoen en vooral de nieuwe uitdaging voor team TenKate kan ik me goed voorstellen. Dus ben zeer benieuwd of het er nog van komt. Je zou kunnen zeggen 'never change a winning concept' door in de WSBK te blijven, maar stilstand is achteruitgang, dus op naar de moto gp. :]
 
Beginnen met een oude camper en vervolgens min of meer het Honda fabrieks team worden binnen de SS en WSBK en daar domineren met de ene na de andere wereldtitel.
Dan heb je wel heel wat in je mars dacht ik zo. Daarom denk ik niet dat TenKate onder zou doen voor een team als Sito Pons, of Yamaha tech3.
Zeker als ze dezelfde ondersteuning zouden krijgen als in de WSBK van Honda. Een wereldtitel is denk ik wat te hoog gegrepen, maar goed meedoen en vooral de nieuwe uitdaging voor team TenKate kan ik me goed voorstellen. Dus ben zeer benieuwd of het er nog van komt. Je zou kunnen zeggen 'never change a winning concept' door in de WSBK te blijven, maar stilstand is achteruitgang, dus op naar de moto gp. :]

Het gaat zeker niet door. Alle Honda's zijn al vergeven voor 2009 in de Moto Gp.

Ten Kate krijgt in de SSP en SBK haast geen steun van Honda. Ze ontwikkelen de machines helemaal in eigen beheer. Dat maakt het ook zo donders knap dat ze ieder jaar weer flikken om wereldkampioen te worden.
 
Hanspree gaat de geldkraan toch ook een ietsie dichtdraaien. Hoe is mij niet helemaal duidelijk. WSB campagne, Stiggy en TKR zijn wel hun grote slurpers. Ze moeten dus op een van die 3 een beetje gaan schaven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan