Ten Kate

Wat is dat nou weer voor een totaal belachelijke reactie, het ligt dus maar meteen aan die vriend van mij en absoluut niet aan Ten Kate. Hij was gewoon uitgenodigd door Laser en Ten Kate, hij kende die mensen van Ten Kate nog niet dus, en wilde zich alleen maar voorstellen en werd heel arrogant behandeld. Waarom zou er dan aan hem wat mankeren?, jou reactie vind ik dan ook echt belachelijk. Ik sta er trouwens ook niet echt van te kijken. Ook ik word regelmatig vrij arrogant behandeld en als ze dan plotseling horen dat je van een motorblad bent draaien ze om als een blad aan een boom dus...........


Zo lange tenen Daantje? Ik ken je verder helemaal niet en dat moeten we vooral zo houden. *D *D Als een topic over de open dag van Ten Kate gaat, waar de meerderheid zeer positief over is, snap ik het niet dat je met je negatieve geleuter over een vriend komt die ooit eens arrogant is behandeld etc etc. Wat heeft dat daar nu in vredesnaam mee te maken?? :(

Dát slaat namelijk pas helemaal nergens op. Ook jij wordt net als je vriend vaak arrogant behandeld? Ik heb daar nooit last van. Aan wie zou dat toch liggen? Als ik de toon van je schrijven bekijk lijkt mij er maar één arrogant. Vul zelf maar in verder. 8-)

En waarom de mensen snel stil worden als jij ze verteld dat jij motorblaadjes rondbrengt snap ik eerlijk gezegd ook niet! :Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
Op zondag 31 augustus 2003 19:22 schreef bb-king het volgende:En waarom de mensen snel stil worden als jij ze verteld dat jij motorblaadjes rondbrengt snap ik eerlijk gezegd ook niet! :Z :Z :Z :Z :Z :Z

Ik neem aan dat je het hier over Daan vd Keur hebt? Volgens mij werkt hij bij Moto73 :X
 
Zo lange tenen Daantje? Ik ken je verder helemaal niet en dat moeten we vooral zo houden. *D *D Als een topic over de open dag van Ten Kate gaat, waar de meerderheid zeer positief over is, snap ik het niet dat je met je negatieve geleuter over een vriend komt die ooit eens arrogant is behandeld etc etc. Wat heeft dat daar nu in vredesnaam mee te maken?? :(

Dát slaat namelijk pas helemaal nergens op. Ook jij wordt net als je vriend vaak arrogant behandeld? Ik heb daar nooit last van. Aan wie zou dat toch liggen? Als ik de toon van je schrijven bekijk lijkt mij er maar één arrogant. Vul zelf maar in verder. 8-)
Sinds wanneer mogen mensen alleen maar een positieve mening geven op dit forum? |(

En waarom de mensen snel stil worden als jij ze verteld dat jij motorblaadjes rondbrengt snap ik eerlijk gezegd ook niet! :Z :Z :Z :Z :Z :Z
:r
 
Wat is dat nou weer voor een totaal belachelijke reactie, het ligt dus maar meteen aan die vriend van mij en absoluut niet aan Ten Kate. Hij was gewoon uitgenodigd door Laser en Ten Kate, hij kende die mensen van Ten Kate nog niet dus, en wilde zich alleen maar voorstellen en werd heel arrogant behandeld. Waarom zou er dan aan hem wat mankeren?, jou reactie vind ik dan ook echt belachelijk. Ik sta er trouwens ook niet echt van te kijken. Ook ik word regelmatig vrij arrogant behandeld en als ze dan plotseling horen dat je van een motorblad bent draaien ze om als een blad aan een boom dus...........
Motorblad?? :+ Motormaniacs???
 
Lekker he,zo'n anoniem forum.Er zijn maar weinig topics zodra iemand wat heeft dat hij in z'n waarde gelaten wordt.
Begrijp me niet verkeerd;ik neem het niet voor iemand op maar vindt wel dat het een kleuterschool mentaliteit is.Het ging tenslotte over de dag bij Ten Kate.............

















(nu krijg ik natuurlijk alle wind van voren *D )
 
Ik ben vandaag naar Ten Kate in Nieuw Leusen geweest.
Shit! Gemist.
Had dit van te voren gepost; ik had ook wel eens rond willen kijken in het heiligdom van Ten Kate :}

Eerst op een CBR600RR, viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, remmen hakt er enorm in, stuurt licht, maar ik had toch iets meer vermogen verwacht.
Onder de 7000 was het net een 25 kW-tje, daarboven ging hij wel trekken maar vond het niet echt schokkend.
Beetje flauw, van een VTR stappen op een hoogtoerige 600 en dan zeggen dat ie tegen viel. Volgens mij is er niets mis met de CBR600RR :)
 
Smokie was er ook,had de paarse VFR bij de ingang staan, wel raar als enigste in die rij met MF sticker!
geen honda`s, maar 2 suzuki`s
Volgens mij haalt de VFR de Soes links in. :)
In de showroom stonden de rest van de Honda's. ;)

Als je ziet hoe Gerrit zijn zaak heeft opgebouwd in de afgelopen jaren, van fietsenmaker tot Teambaas, heeft ie heel wat bereikt en gepresteerd, dan mag je wat mij betreft best ietwat arrogant zijn.
Ze zijn bijna altijd erg behulpzaam,je kunt ze altijd bellen (tijdens openingstijden)en zijn technisch goed onderlegd.(heb ook geen aandelen)
Hij heeft het goed voor elkaar nu en daar maggie best wel trots op zijn.
Verder is zo'n dag als zaterdag een mooi punt om elkaar te ontmoeten, en het weer zat ook nog eens mee.

Mooie dag al met al

greetz

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb op de weg vanaf de rotonde inderdaad wat extra markerings strepen zien staan ;) zwarte wel te verstaan
 
Ik ben er ook nog ff geweest met RR Mania en een andere vriend op een 600 rr, was zeker leuk en idd helemaal beter dat er ook veel vreemde merken waren.
Ik was al bijna bang dat ik er met mijn zx6r niet mocht komen :P

Greetz Sander
 
;(

Op de terugweg ben ik geflitst.... :X

Plaats: Nieuwleusen N377
Toegestane snelheid: 50 km/uur
gemeten snelheid: 77 km/uur

Tjinnnggggg: €92


Goed, ik reed dus in een groepje waaronder:
Gizmo73, Rage, Scarface, Imhotep
Lui meld jullie je even. ;)
 
Mmm ben benieuwd, volgens mij zat ik achter een auto ... was het de heen of terugweg of je weet ?
 
was er ook ,... lees het nu pas, kwam helaas te laat voor een rollentestje.
heb maar 1 mf stickertje gezien die dag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan