Tengtools ( garantie ? )

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.362
3.375
Helmond
Weet iemand of Tengtools ook een levenslange garantie kent net als Hazet ?
Ik krijg nl van mijn vriendin een steeksleutelset. Maar heb gisteren bij het zuiden in helmond de TT3840 set van tengtools gezien. Dit is in de Mecca Rocco serie. Een rode koffer afgevuld met een steeksleutelset tot en met ik meen 22 mm en een ratelsleutelset tot en met 13mm en dat alles voor slechts € 122.98 ( ex btw )

Maar als ze geen levenslange garantie kennen ga ik leiver voor het duurdere hazet. Ook al heb ik goede ervaringen met tengtools.
 
kijk eens op www.tengtools.com,

er staat o.a. dit :

Everlasting Power Guarantee
All tools bearing the name Teng Tools are designed and manufactured to meet or exceed ISO, DIN and other international standards. Teng Tools International is fully ISO certified and uses ISO 9001 assessed production facilities. Teng Tools products are designed to be used by professionals and are fully supported by the Teng Tools Everlasting Power Guarantee.


:P
 
Ik persoonlijk ben ook erg te spreken over Facom
Ook levenslange garantie bij iedere willekeurige facom dealer
Iets kapot? gelijk een nieuwe (facom is geloof ik ook wereldmarktleider op dit moment)
 
FB1391.JPG
 
Jeps die set is het helemaal :)
Code:
MR3840 39 piece 3/8" drive Socket and Spanner Set 
  (350x180x55mm, 2.4 kilos) 
Accessories 3/8" drive   FRP ratchet, universal joint,
extension, coupler adaptor
1/2"F:3/8"M T-bar adaptor 
Regular sockets 3/8" drive 6 point 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,
18, 19, 21, 22mm 
Combination spanners     8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19mm 
Bits 1/4" hex   TX10, TX15, TX20, 5mm hex,
6mm hex, PH1, PH2, PZ1, PZ2,
4mm flat, 5.5mm flat
ik heb de hele tijd gezocht op tt3840 of alleen 3840 en dan vind ie hem niet :(

en dat everlasting wil volgens mij niet zeggen lifetime warranty :( Mijn oom gaat dit voor mij uitzoeken vandaag en kijkt of hij via zijn werk nog extra korting krijgt ( waarschijnlijk kost hij mij dan incl btw niet meer als € 100.- geen verkeerde deal dacht ik zo )

heb je dit setje zelf toevallig ook botje ??? ervaringen ermee :? :P
 
Dat die levenslange garantie moet je ook niet te letterlijk nemen. Functioneerd er iets nirt meer ten gevolge van een normaal slijtage patroon, dan krijg je daar geen garantie op, tenminste dat vertelde ze me bij gedore. Zit er werkelijk een productiefout in je gereedschap dan zal zit binnen een korte tijd wel naar voren komen. Mijn gedore ratel is naar 20 jaar dus verrot, maar dat valt dus niet binnen de garantie want normale slijtage.

Heb touwens net een kleine momentsleutel van Teng tools aangeschaft, ben benieuwd hoe die gaat bevallen.
 
Ik heb een kleine en een grote doppenset van TengTools en 2 momensleutels (5-25 en 20-120 Nm). Prima spul, bevalt goed.

En die prijs die je noemt lijkt me wel redelijk hoor. Mijn grote set kostte volgens mij ongeveer 300 gulden indertijd (met korting) 8-)
 
Tengtools is gewoon goed spul.

Ik gebruik het nu zelf enkele jaren, en er is nog nooit wat stuk gegaan. (Terwijl ik er niet altijd even voorzichtig mee omga...)

En je kunt ongeveer stellen dat je van alles twee sets kunt kopen, en van Hazet voor hetzelfde geld 1 set.
Ik weet dat Hazet een naam hoog te houden heeft, maar ik heb al mijn schroevendraaiers ervan, en die vallen gewoon zwaar tegen. Weinig grip en het staal verbuigt heel snel.

Ik heb overigens de volgende sets, maar de prijs weet ik niet meer.


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan