Ter Braake naar Kobutex....of niet?

Gaat Ronald voor Kobutex-Honda het ONK ss600 en de juniorst

  • Jazeker!

    Stemmen: 6 42,9%
  • Moto 73 heeft het verzonnen...

    Stemmen: 4 28,6%
  • 15 jaar? Laat 'm eerst z'n brommerbewijs halen....

    Stemmen: 4 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Tr@x

MF veteraan
1 aug 2002
6.825
403
In de Moto 73 van vorige week stond een kort stukje over de overgang van Ronald ter Braake naar het Kobutex-Honda team.(bron Moto 73 nr 22, pagina 115)

Vervolgens post ik een stukje op www.wegraceforum.net in het draadje over Ronald. Hij reageert daar ook regelmatig zelf. Maar wie schetst mijn verbazing als ik zijn reactie op mijn berichtje lees...

HAhahaha.....


Dan weet jij meer als wat ik weet..!!!!!

Op de site van Ter Braake staat niks en www.racesport zwijgt ook over deze, op z'n minst opvallende, transfer (hoeveel vijftienjarigen rijden in de SS 600 in Nederland....)

Zou Moto 73 het persbericht hierover te snel geplaatst hebben? Of is het gewoon onzin en heeft Moto 73 het verzonnen omdat men anders het blad niet vol kreeg....
 
Ronald heeft de motor van Kobutex gekocht en krijgt naar mijn weten ook technische ondersteuning van het team, maar is officieel geen teamlid van Kobutex.
Dat is wat ik zo heb begrepen.
 
Ronald heeft de motor van Kobutex gekocht

Mmhh...dat zijn een hoop krantjewijkes :z
Denk dat hij op de standaard CBR toch wel beetje alles uit de kast heeft gereden. Zit denk ik niet zo heel erg veel meer in :?
Tijd om naar de 'getunede' fietsen over te stappen. Denk dat dat wel tengoede komt (kijkend naar bijvoorbeeld zijn EK SS optreden...)
 
Ronald heeft de motor van Kobutex gekocht en krijgt naar mijn weten ook technische ondersteuning van het team, maar is officieel geen teamlid van Kobutex.
Dat is wat ik zo heb begrepen.
dat is wel wat zijn vader zegt.....(en die heeft hem betaald uiteraard....)
 
Mmhh...dat zijn een hoop krantjewijkes :z
Denk dat hij op de standaard CBR toch wel beetje alles uit de kast heeft gereden. Zit denk ik niet zo heel erg veel meer in :?
Tijd om naar de 'getunede' fietsen over te stappen. Denk dat dat wel tengoede komt (kijkend naar bijvoorbeeld zijn EK SS optreden...)
Hij heeft ook 3 keer met het onk mee gereden met de getunde Kobtex fiets, paar keer getraind, cup en zac dus aardig wat KM.

Z'n snelste tijd tijdens de laatste ONK op Assen was: 1.24.4
Alleen Veneman, Hanson en ,Graig Jones GB waren die dag sneller dus hij zit gewoon bij de top 5 van Nederland! Barry en Jan reden allebij 1.23.2 !
 
Veel gasten bij motorsport algemeen die niet zelf op het circuit rijden beseffen niet hoe onwijs hard dit is! De WK top zal ergens in de 1.21 blijven haken. Met het WK Endurance reden ze 1.20 op slicks.
Ik geloof dat de Ten Kate jongens in de 1.22 hebben gereden,op een 600cc.
Er rijden er veel rond de 1.30(o.a cuprijders) en iets sneller,onder die 1.25 is gewoon bloedsnel.1.25/1.29 is al achterlijk snel wat velen van ons niet halen.
Die 1.30/32 kan door veel rijders gehaald worden als zij een fiets berijden die naar hun wensen is afgesteld en na "heel veel" circuitkilometers,en dan vooral wedstrijdkilometers.(daar schijn je sneller van te worden)
Er onder rijden is moeilijk(zie b.v Porky wat hij er voor moet doen)maar kan wel door net ietsie meer inzet met een verhoogd risico.

Alleen de talenten(braakkie) gaan harder en harder richting die 1.23,heb ik dit zo goed onder woorden gebracht FF :?
 
Veel gasten bij motorsport algemeen die niet zelf op het circuit rijden beseffen niet hoe onwijs hard dit is! De WK top zal ergens in de 1.21 blijven haken. Met het WK Endurance reden ze 1.20 op slicks.

David Checa heeft met de GMT74 R1 Superbike op slicks 1.21.9 gereden, dat is het offieciele ronderecord...ondergetekende reed toen 1.23.3 op stock ZX10R op SC's
 
David Checa heeft met de GMT74 R1 Superbike op slicks 1.21.9 gereden, dat is het offieciele ronderecord...ondergetekende reed toen 1.23.3 op stock ZX10R op SC's
Allez, nog een jaar of 10 oefenen en we zijn op 5 seconden verwijdert( oeps ben dan 59, zal moeilijk worden :X )
 
David Checa heeft met de GMT74 R1 Superbike op slicks 1.21.9 gereden, dat is het offieciele ronderecord...ondergetekende reed toen 1.23.3 op stock ZX10R op SC's
Phillipe heeft met de Castrol Susuki 1.21.871 gereden volgens racesport. Dacht dat ie hoog 1.20 reed. Jan Hanson reed 3 jaar terug al 1.22.7 ofzow....
Ik geloof dat de Ten Kate jongens in de 1.22 hebben gereden,op een 600cc.
Er rijden er veel rond de 1.30(o.a cuprijders) en iets sneller,onder die 1.25 is gewoon bloedsnel.1.25/1.29 is al achterlijk snel wat velen van ons niet halen.
Die 1.30/32 kan door veel rijders gehaald worden als zij een fiets berijden die naar hun wensen is afgesteld en na "heel veel" circuitkilometers,en dan vooral wedstrijdkilometers.(daar schijn je sneller van te worden)
Er onder rijden is moeilijk(zie b.v Porky wat hij er voor moet doen)maar kan wel door net ietsie meer inzet met een verhoogd risico.

Alleen de talenten(braakkie) gaan harder en harder richting die 1.23,heb ik dit zo goed onder woorden gebracht FF :?
Beter kan ik het niet omschrijven :) Nu wil ik zeker onder de 1.30 rijden want dan ben ik in jouw ogen achterlijk snel :) Moet meer kilometers maken op Assen om zo geleidelijk Stekkenwal en Bult harder in te sturen zonder teveel te remmen want daar verlies ik. Rij ook de banden minder rond dan op andere circuits.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt respect voor rijders die zoooooooooo snel zijn :}









[me]Ninjabiker was blij met 1.38 tijdens zijn 1e x op Assen........ :X [/me]
 
:) :) :) jij weet de mensen wel op te vrolijken....
Ik reed 1.34.4 met spiegels erop de 1x om je weer ff de grond in te stampen :+

Op Eurosport lieten ze nog 2 standaard raceklassen zien. 1 met std. cbr600 en soes 750. Ziet er top uit met allemaal dezelfde kleding etc.

Braaky rijdt binnenkort ook op Valencia
 
In de Moto 73 van vorige week stond een kort stukje over de overgang van Ronald ter Braake naar het Kobutex-Honda team.(bron Moto 73 nr 22, pagina 115)

Vervolgens post ik een stukje op www.wegraceforum.net in het draadje over Ronald. Hij reageert daar ook regelmatig zelf. Maar wie schetst mijn verbazing als ik zijn reactie op mijn berichtje lees...Op de site van Ter Braake staat niks en www.racesport zwijgt ook over deze, op z'n minst opvallende, transfer (hoeveel vijftienjarigen rijden in de SS 600 in Nederland....)

Zou Moto 73 het persbericht hierover te snel geplaatst hebben? Of is het gewoon onzin en heeft Moto 73 het verzonnen omdat men anders het blad niet vol kreeg....
Flikker op, Oma!

Blijkt dus toch te kloppen! Dit nieuws is al eind oktober bekend gemaakt via Moto 73 (per ongeluk dus kennelijk).

[me]Tr@x die de Moto73 dus wel heeeel precies leest! 8-) 8-) 8-) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan