Wimper
MF veteraan
Vandaag was er een motortoer en ik wou deze wel meerijden maar ik had geen zin om 300km met de SH125 te rijden in de zin dat het motorvermogen (zeker in het bijzijn van andere motoren) me zou tegensteken. Een pak autostrade km's.
Dus mocht ik de Triumph Bonneville van een familielid gebruiken maar tevergeefs wou die niet starten. Hij zag er niet uit ondanks zijn éénjarig bestaan en 3500km's op de teller.
Ik ben terug naar huis gereden van de Bonneville zijnen thuis en het was een heel leuk ritje. Zeer snel eigenlijk ook maar n de stad ben je dat echt wel maar gisteren even met mijn vrouw op stap en ik zei haar dat ze maar even moest meemaken wat het is met een 125cc op de autostrade.
Topsnelheid met 2 wellicht 95 maar dat moet het blokje heel hard werken.
Maar de reden waarom ik dit topic start is dat ik vandaag herinnert werd aan het feit dat een motorfiets met ketting veel meer onderhoud vergt dan een motorscooter.
Langs de andere kant.
wat zouden de alternatieven kunnen zijn in motorscooterland als je een type SH125 wil? SH300, Beverly?
Om te comfortabele internationale trips te maken?
Dus mocht ik de Triumph Bonneville van een familielid gebruiken maar tevergeefs wou die niet starten. Hij zag er niet uit ondanks zijn éénjarig bestaan en 3500km's op de teller.
Ik ben terug naar huis gereden van de Bonneville zijnen thuis en het was een heel leuk ritje. Zeer snel eigenlijk ook maar n de stad ben je dat echt wel maar gisteren even met mijn vrouw op stap en ik zei haar dat ze maar even moest meemaken wat het is met een 125cc op de autostrade.
Topsnelheid met 2 wellicht 95 maar dat moet het blokje heel hard werken.
Maar de reden waarom ik dit topic start is dat ik vandaag herinnert werd aan het feit dat een motorfiets met ketting veel meer onderhoud vergt dan een motorscooter.
Langs de andere kant.
wat zouden de alternatieven kunnen zijn in motorscooterland als je een type SH125 wil? SH300, Beverly?
Om te comfortabele internationale trips te maken?