Ter overname aangeboden Isle of man bootreserveringen

airDvans

Rookie
14 apr 2008
19
0
Zandvoort
Is er iemand geinterreseerd in 2 plaatsbewijzen/reserveringen voor de boot naar de isle of Man???
De boot naar Liverpool naar Douglas, don 3 juni, vertrek 18.15uur aankomst 20:45uur.
En weer terug van Douglas naar Heysham op vrij 11 juni, vertrek 08:45uur aankomst 12:15uur.

Mijn maat kan helaas niet. Over te nemen voor kostprijs. Ik hoor het wel.

Lekker rijden. Alhoewel met dit kl..e weer.

Hallee

Edit:

Voor de duidelijkheid de kosten.

520 euro voor 2 personen, 2 motoren, van het vaste land van Engeland naar Man en weer terug.

Een retour kost 260 per persoon.
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand geinterreseerd in 2 plaatsbewijzen/reserveringen voor de boot naar de isle of Man???
De boot naar Liverpool naar Douglas, don 3 juni, vertrek 18.15uur aankomst 20:45uur.
En weer terug van Douglas naar Heysham op vrij 11 juni, vertrek 08:45uur aankomst 12:15uur.

Mijn maat kan helaas niet. Over te nemen voor kostprijs. Ik hoor het wel.

Lekker rijden. Alhoewel met dit kl..e weer.

Hallee

Wat kostdA?
 
Er gaat veel volk naar de TT. En de boot naar Man is niet heel groot en vaart niet al te vaak. Daarom is het noodzakelijk, in ieder geval de boot naar Man vroegtijdig te boeken.

Om een ticket voor de boot te reserveren heb ik 64 euro aanbetaald. Nog te betalen, voor 26 feb, 196 euro. Da's dan 260 euro per ticket.

Totaal 520 euro.
 
Er gaat veel volk naar de TT. En de boot naar Man is niet heel groot en vaart niet al te vaak. Daarom is het noodzakelijk, in ieder geval de boot naar Man vroegtijdig te boeken.

Om een ticket voor de boot te reserveren heb ik 64 euro aanbetaald. Nog te betalen, voor 26 feb, 196 euro. Da's dan 260 euro per ticket.

Totaal 520 euro.

Even voor de duidelijkheid.

Dat is 520 euro voor 2 personen, 2 motoren, van het vaste land van Engeland naar Man en weer terug.

Een retour kost 260 per persoon.
 
De steam packet company zijn dikke afzetters, zeker rond de tijd van de TT.
Jammer dat ze dara alleen recht hebben dus alles kunnen vragen wat ze willen.

Ik ben van het jaar geweest, tip neem wat doekjes mee voor de touwen.
vaak liggen er daar, maar soms zijn ze op.
Vastknopen mag je op die boot zelf niet, je mag wel kijken hoe het word gedaan en evt zeggen dat je het anders wilt.

eerste boot van NL --> Eng moet je zelf je motor vastzetten :)
 
Een uniek evenement dat je, als motorsport liefhebber, minstens één maal in je leven mee gemaakt moet hebben.
 
Zijn er meerdere tickets verkrijgbaar voor dat prijs?

En hoe lang duurt dat isle of man verhaal..Kan er niet zoveel over vinden
 
De steam packet company zijn dikke afzetters, zeker rond de tijd van de TT.
Jammer dat ze dara alleen recht hebben dus alles kunnen vragen wat ze willen.

Ik ben van het jaar geweest, tip neem wat doekjes mee voor de touwen.
vaak liggen er daar, maar soms zijn ze op.
Vastknopen mag je op die boot zelf niet, je mag wel kijken hoe het word gedaan en evt zeggen dat je het anders wilt.

eerste boot van NL --> Eng moet je zelf je motor vastzetten :)


Zijn geen afzetters hoor, de prijs die je voor je overtocht betaald is ook je entreekaart. Teminste, zo moet je het een beetje zien.

Ik ben er afgelopen jaar ook geweest maar dan met de manx grand prix. Wat mij opvalt is dat die jongens op die boot heel goed weten hoe ze een motor vast moeten zetten en daar hoef jij echt niet bij te blijven staan. Ze doen daar hele dagen niet anders. Van nl naar engeland moet je idd je eigen motor vastzetten maar dat is ook maar 2 spanbandjes en 4 minuten werk.
 
Dit is een motor evenement wat je minimaal één keer in je motor leven mee gemaakt moet hebben.

Ik zou dus met airDvans heen gaan maar mijn baas heeft andere plannen voor mij in die periode .

3 juni 18:15 vertrek Liverpool - 20:45 aankomst Douglas

11 juni 8:45 vertrek Douglas - 12:15 aankomst Heysham

Ticket: 1 persoon, 1 motor en een 1e klas zitplaats prijs per ticket € 260,--
Het gaat dus om twee tickets

1st class seat: heb je in ieder geval een ziplaats tijdens de overtocht en hoef je niet rond te hangen aan boord, soort Business class

Verder hoef je op het eiland geen toegangsbewijzen meer te kopen ( m.u.v een aantal tribunes ) en kan je overal de races bekijken.

Dit is gewoon het motor event van het jaar geen gezeur en geen speed limits (m.u.v. de bebouwde kom ) en op 6 juni Mad Sunday mee maken en dat is heel wat anders dan je ritje op de A28 naar Assen voor de TT

Wij hebben al een Pre-booking gedaan heb gemaild met de Steam Packet Company en de tickets overzetten op een andere naam is geen probleem moet je alleen voor 26 februari 196,84 euro betalen.


Dusssssssssssssss....
Het enige wat je nog moet regelen is: ferry naar Engeland, een motor, vrij dagen, zakgeld en....... toestemming van je vrouw/vriendin
_________________
 
Zijn geen afzetters hoor, de prijs die je voor je overtocht betaald is ook je entreekaart. Teminste, zo moet je het een beetje zien.

Ik ben er afgelopen jaar ook geweest maar dan met de manx grand prix. Wat mij opvalt is dat die jongens op die boot heel goed weten hoe ze een motor vast moeten zetten en daar hoef jij echt niet bij te blijven staan. Ze doen daar hele dagen niet anders. Van nl naar engeland moet je idd je eigen motor vastzetten maar dat is ook maar 2 spanbandjes en 4 minuten werk.
voor de hoofdtribune, en wat andere trubunes word nog betaald dus ben het hier deels met je eens.
Daarnaast vind ik het de oprijs dubbel en dwars waard, maar ook de locals zitten dus aan die hoge prijs vast.

en ik blijf wel staan kijken hoe ze het doen, het is je goedrecht en bij wie ga je verhaal halen als de lak eraf ligt door die touwen ??
beetje zonde bij een fiets van 20 ruggen ;)


@Lennart, zeker 2011 terug.
Als we nog mee mogen }) *O* ;)
 
Wacht niet te lang, in februari neemt de stoombootcompany de kaarten weer terug.
En dan lukt het niet meer om kaarten te krijgen.

Hallee
 
Terug
Bovenaan Onderaan