Termignoni uitlaten (carbon) voor ST4s

AndyK

Die hard MF'er
7 apr 2004
310
0
Heerhugowaard
Let op! Voor ST4s dus die met het 996 blok.... Past dus niet op ST2 of ST4 (althans niet zonder aanpassingen)

Set bestaat uit 2 onbeschadigde carbon dempers, de bijpassende powerchip, luchtfilter en bijbehorende ring.

Het geluid is werkelijk super! (en als bonus loopt het blok ook nog veel mooier en pakt veel beter op...)

Vraagprijs €275,-

Bellen kan ook: 0651099152
 
Edit: Set dempers ZONDER chip.... (set 2 dus) Wel met luchtfilter en ring voor filterhuis....

Vraagprijs €195,-

Oh ja, op de foto staat de chip wel afgebeeld maar ik heb inmiddels 1 set inclusief chip verkocht.

P.s. Heb nog wel een chip maar voor zover ik mij kan herinneren is deze defect (fan blijft draaien). Ik lever 'm bij maar geef geen garantie.... :)

Greetz,
Andy
full
 
3 vragen :P

- Zitten er ook killers bij?

- En wat zou de prijs voor alleen de dempers (zelfs zonder linkpipes)

- Waar woon je?
 
Geen killers maar zijn wel eenvoudig te plaatsen (bestaan niet standaard voor deze pijpen dus je moet zelf iets verzinnen)
De linkpipes zoals jij dat noemt horen bij de uitlaat (ik gok dat je geen ST4s hebt....?)
De prijs voor alleen de pijpen is 195 euro. (want wat moet ik in hemelsnaam met een open luchtfilter van een ST4s..... (even voor de begripsvorming, een nieuwe set kost ruim €1000,-....)


full
 
Ha,

Heb je de dempers nog liggen? En die chip...is het noodzakelijk/beter als je die installeerd als je met open dempers gaat rijden?

ciao
 
Yep, heb ik nog. Wat betreft die chip moet ik het antwoord schuldig blijven, heb altijd gereden met de chip voor de open dempers omdat de motor dan iets meer benzine krijgt. (was in combinatie met standaard dempers niet de beste keus....)
Ik vermoed dat je er niet veel van zult merken. Sowieso zal de het blok beter oppakken en "ronder" lopen. Wellicht dat bovenin (zeg maar rond max toerental) iets meer benzine prettiger loopt maar je moet zelf maar inschatten hoe vaak/veel je in die regionen rijdt....

Ik hoor wel wat je besluit.

Greetz,
Andy
 
Merci voor respons. Heb vandaag mijn puike ST4ABD uit Germanie opgehaald, moet eerst nog even door keuring. Als ik nog centen over heb contact ik je nog...

ciaooo
 
Merci voor respons. Heb vandaag mijn puike ST4ABD uit Germanie opgehaald, moet eerst nog even door keuring. Als ik nog centen over heb contact ik je nog...

ciaooo
wat is een St4ABD? heb zelf een ST4s en een vriend een ST4
Ik heb dezelde open carbon pijpen erop toevallig vorige week op de testbank geweest bij Ruud Freriks 120pk op achterwiel.
Ik heb ook de orginele chip erin daardoor staat hij iets te arm, killers heb ik bij Optitune gekocht en een beetje aangepast werkt prima
 
wat is een St4ABD?Waarschijnlijk een ST4sABS heb zelf een ST4s en een vriend een ST4
Ik heb dezelde open carbon pijpen erop toevallig vorige week op de testbank geweest bij Ruud Freriks 120pk op achterwiel.
Ik heb ook de orginele chip erin daardoor staat hij iets te arm, killers heb ik bij Optitune gekocht en een beetje aangepast werkt prima
test.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ha...ja ABD moet zijn ABS :+

Waarom laat je niet een andere chip inbouwen dan...is dat erg prijzige operatie?

ciao
 
dag oma! :D

kerel, ik wou vragen of je de dempers nog hebt. dat is natuurlijk geen geld voor zo iets!

gr
chris
 
ze moeten wel van carbon zijn en niet per se voor de st4. sterker nog, ze hoeven niet eens voor een ducati zijn. ik wil 2 termignoni carbon dempers voor een "streetfighter" project!
 
Terug
Bovenaan Onderaan