Termijn tot AVD examen

Bas_geb

Rookie
28 mrt 2022
5
12
Hallo allen,

Ik kreeg gisteren van mijn instructeur te horen dat de wachttijden bij het CBR weer flink oplopen en dat de vroegste mogelijkheid om voor mijn AVD op te mogen pas op 11 juli zou zijn (CBR locatie Berkel-Enschot). Hoe is jullie ervaring in de andere regio's momenteel?

Groet, Bas
 
Voorjaar/ voorzomer is altijd top-drukke periode. Iedereen wil in de mooie maanden nog kunnen rijden.

Weet het CBR daar geen antwoord op?
Ik verwacht niet dat het in andere regio's (veel) sneller zal gaan.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Ik kreeg gisteren van mijn instructeur te horen dat de wachttijden bij het CBR weer flink oplopen en dat de vroegste mogelijkheid om voor mijn AVD op te mogen pas op 11 juli zou zijn (CBR locatie Berkel-Enschot). Hoe is jullie ervaring in de andere regio's momenteel?

Groet, Bas
Meen je.. ik mag donderdag voor mijn avb. Daar heb ik twee maand op gewacht (Sneek/Friesland) Viel mij nog mee. Ik hoop niet dat ik zolang moet wachten op mijn avd, maar goed niets aan te doen.
 
Klopt: sommige regio’s zijn veel populairder dan andere.
Bij B is het momenteel zo dat afrijden in Urmond pas vanaf de eerste week augustus kan.
Herten daarentegen een maand eerder al plaats.
 
Bas, je instructeur kan altijd contact opnemen met het cbr en vragen of ze extra capaciteit erbij kunnen zetten. Andere optie is uitwijken naar andere locaties. Succes
 
Bedankt voor jullie reacties. Zo te zien ben ik net te laat gestart. Ik ga overleggen met mijn instructeur om te zien of we ergens anders eerder terecht kunnen en of hij wat aan kan dringen bij het CBR voor wat extra plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan