terrasje doen

15 mrt 2002
118
0
is dit nu een terrasje doen :?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2117/1003fce091501814e1a773e7d248319d (I~0033333.jpg)​
 
Whaha LoL :+

misc.php
 
man man man wat een gemekker...lekker beetje
sleutelen met het zonnetje in je nek, volgens mij
bestaat er nauwelijks iets mooiers. :}
 
Absoluut,...

zeker als je voor de deur wwar je aan het sleutelen bent een hele school met verpleegsters heb zitten 8-)
 
heb wel een werkplaats maar dan moet ik wel even mijn campingcar en mijn Volvo Amazone 1966 buiten zetten :) ) :)
 
Lekker sleutelen op terras met zonnetje, kan niet beter.

En als het koud is lekker in de keuken, lekker warm en naast de koelkast. }) (en een mooie werkbank met wasbak, als ze dit leest :( )
 
En waar is die schone vrouwelijke serveerster eigenlijk? Of is het hier een Hell's Angel met overtollige bierbuik en overwoekende baardgroei die je een kan met bier komt serveren ;)
 
er gaat niets boven een inox ontvetbak (wasbak in keuken) dat kan mijn vrouw beamen, die krijg je altijd terug proper, maar de muur is een probleem want die is na 15 jaar nog altijd niet betegeld.
Moet ik eens dringend werk van maken.
;)
 
hoi, hier is de andere kant van zijn bed. Tuurlijk krijg ik die wasbak en al de rest proper.... als ik er lang genoeg aan zit te poetsen.Terwijl dat hij op de terras ligt en geniet van de zon zogezegd om die moto na te kijken 'k zal er es voor zorgen dat daar verandering in komt maar weet nog niet hoe
groetjes
H.
 
Terug
Bovenaan Onderaan