Terug achter het stuur!

Pade13

Rookie
22 apr 2019
2
2
Westende (Belgie)
Ik heb na 15 jaar inactiviteit dit weekend opnieuw een motorfiets gekocht. Ik heb gekozen voor een BMW R1200 GS van 2012. Ook al heb ik enkele motto’s versleten ik voel me bijzonder groen in mijn pak. Mijn zotte jaren zijn voorbij en wil me nu toeleggen op cruisen binnen de legaal toegestane limieten. Ook al heb ik een off-road bike mijn ambities gaan zo ver niet, onverhard ok maar zeker geen velden gaan omploegen. Ik ben van Antwerpen maar woon aan de kust. Ik zou graag in contact komen met mensen die er eens willen op uit trekken met mij. Ergens samen naar toe trekken, iets gaan eten, iets drinken gewoon genieten.

Tot binnenkort!
Patrick
 
Welkom hier!
Ook ik ben na een tijdje weer terug op de motor, maar echt weggeweest was ik niet. Heb mezelf een decade of zo bezig gehouden met engelse klassiekers die nou niet echt snel waren. Dus ook ik moest weer wennen aan het grotere vermogen van moderne motoren. Maar geloof me, na een paar weekjes rondrijden vallen alle kwartjes weer op hun plekje! Ik heb een tijdje met een SV rondgereden en heb nu een ZRX1100, die me goed bevalt!

Veel plezier hier op MF, en geniet van het mooie weer en je R1200GS!
Groeten, Coert:]:t
 
Welkom Patrick...........succes en veel plezier op je GS.
Voor weekendjes weg en dagtrips, is zo'n GS ideaal. (sinds een paar jaar, ben ik daar ook achter ;) )

Mocht je vragen hebben over je GS, er is een BMW GS forum bedoeld voor GS rijders: BMW GS Club Nederland

En mocht je reisgenoten zoeken, doe hier een oproep: Reizen en toeren
 
:W Patrick
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan