terug: kawa z550gt Venlo

Goaner

Die hard MF'er
18 nov 2008
324
0
Dag mensen,

Mijn Kawa is vannacht gejat door een of andere bastard!

Als jullie je oogjes open zouden willen houden?

Thanks!

qn9306.jpg
 
ziet ernaar uit dat hij 3 sloten verderop beland is na joyriding. of bij iemand in de schuur voor de onderdelen -O-

even de buurt afstruinen :Y
 
Die is wel opvallend! Hoop dat je hem terug vindt..

tuig... :r
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik dacht dus ook al: wie neemt zoiets mee? Rare jongens, die boeven!
 
ziet ernaar uit dat hij 3 sloten verderop beland is na joyriding. of bij iemand in de schuur voor de onderdelen -O-

even de buurt afstruinen :Y

Als ze zijn gaan joyriden, hoop ik dat ze lekker scherpe bochtjes -in de regen- hebben gemaakt. De achterband is namelijk zo kaal als wat!
 
Bizar dat ze een dergelijke fiets zouden stelen, dan gaat niets opleveren, moet wel voor joyriding zijn. :/

Succes! :/
 
De keren met de motor wel :Y , maar was meestal met koekblik :X

Als ik me niet vergis komen er best lange haren onder je helm uit, right?

Goeie zaak!, er kwamen inderdaad vrij lange haren onderuit, maar dat was in de tijd dat ik nog niet naar de kapper was geweest, haha..

De komende tijd draag ik even geen helm -O-

Waarop verplaats jij je dan?
 
Kreeg vanochtend een telefoontje van een dolenthousiaste agente. Mijn motor is gevonden!

Blijkbaar inderdaad een gevalletje joyride. Maar goed dat de tank bijna leeg was. Ik kan hem via een bergingsbedrijf terugkrijgen. Maar eerst kijken of hij nog rijbaar/moeite om te fiksen is. Volgens medewerker van bergingsfirma was ie flink toegetakeld :s!

Jullie oogjes mogen dus weer dicht!
 
succes met opknappen. Zou haast zeggen, hij kan d'r alleen maar mooier op worden....
 
Laatst bewerkt:
Kreeg vanochtend een telefoontje van een dolenthousiaste agente. Mijn motor is gevonden!

Blijkbaar inderdaad een gevalletje joyride. Maar goed dat de tank bijna leeg was. Ik kan hem via een bergingsbedrijf terugkrijgen. Maar eerst kijken of hij nog rijbaar/moeite om te fiksen is. Volgens medewerker van bergingsfirma was ie flink toegetakeld :s!

Jullie oogjes mogen dus weer dicht!

Zo dus:
qn9306.jpg

:P
 
Gefeliciteerd! Hopelijk valt de schade mee. Als er technisch niet veel mis mee is zou een busje matzwarte lak moeten volstaan ;)
 
'Gestolen: kawa z550gt Venlo' > 'terug: kawa z550gt Venlo'
 
blij dat je hem terug hebt.

toch heb je hem weer snel terug.

die van mij was 1 week zoek. en toen was ik hem nog 2 weken kwijt voor onderzoek.

daar word je dan niet vrolijk van, als je ziet dat hij opgetakeld word 300 meter verder.
met de politie berging.

toch zie je veel motoren gejat worden voor de fun , joyride
en wij zitten met de ellende, om sommige gevallen is de motor het niet waard om all risk te verzekeren dus moet je er helaas zelf nog op toe leggen ook.

maar goed dat je een motor dan terug hebt, ben je natuurlijk allang blij.
 
Motor vandaag gaan bekijken, helaas niet blij :N . Ding is totaal los en krijgt een enkeltje sloop..

Blijkt dat hij 350 meter van mijn huis is gevonden, tankslot is niet opengebroken. Een lange rit is het daarmee niet geweest. Aan de verdere schade te zien, vooral aan de zijkant lijkt het erop dat Boef er wel mee op zijn bek is gegaan, en dat binnen 350 meter dus, wat best een prestatie te noemen is..

Wie weet er nog een leuke fiets te staan?

2qb9dli.jpg

71k1s2.jpg

124eoup.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan