Terug naar Andreasberg.....12 t/m 14 juni 2020

Via de Oost of via de Zuid?

• Ik wil op vrijdag niet te veel kilometers maken en ga liever via de oost variant, 250 km

Stemmen: 3 30,0%
  • Ik ben wel eens nieuwsgierig nieuwe stukjes Duitsland en wil die zuid variant, 350 km

Stemmen: 7 70,0%

• Totaal aantal stemmen
    10

DetoX

Honda High Tech Donkey
29 sep 2007
17.299
661
NO Veluwe
Een wisseldienst, vroeg geplande vakantie of vervangen heup wordt lastig om rekening mee te houden. Ik gok overigens dat heupie in april weer huppelt. Ik doe bij de datumplanning voorzichtig de aanname dat een half jaar van tevoren vrij vragen bij wisseldiensten moet lukken.

Ik hoop dat er zo veel mogelijk van de groep aanwezig zullen zijn. Ik ga mij komende week buigen over een route en lunchplek.

Popopeter

MF veteraan
13 okt 2012
2.561
30
Gemert
Henk: Voralsnog ben ik er bij, Ennuh, die van mij is niet bang voor een bospad en/of modder..... Ik ook en ook niet: Ach, afgelopen zaterdag had het geregend....
IDe1KwzNSE1a0TRLOzOrAhpLvgJEqTtVeUkS0Ynz.jpeg
Hier rijdt 'Quota' op zijn Moto Guzzi Quota (inderdaad) en ik zit er kort achter (links voor de kijker, felle licht) op de BMW G450X. We ( Eric op zijn Honda AT DTC en ik) organiseren bijna elke zaterdag een off-road dag in ZO Brabant, de ene keer voor de zware offroads, dan een keer voor introducees en soms voor de lichtere en snellere motoren, dan kunnen we het hele traject nog wel eens uitrijden...150 tot 170 km. Hier waren ook twee dames mee, allebei op Scorpion II's en die glibberden en gleden manmoedig door de onverwachte blubber.
Hierboven dus die blubberzooi, maar vorig jaar, aan het einde van die lange droogte, was dit diep en mul zand en moest je een behoorlijke snelheid handhaven en achterop 'zitten' om stabiel te blijven, dit lijkt dus erger, maar is beter te doen.
Over variatie van motoren: een BMW boxer, of een Husqvarna (by BMW) met Rotax blok, of een BMW eencilinder met Aziatisch blok dat achterstevoren draait....

Beekberger

MF veteraan
12 mei 2010
1.902
57
Raad eens.
Beide datums staan in mijn agenda. Nu al zin in, maar dan zonder dit soort geblubber.
Daar heb ik geen geschikte motor voor en ook geen zin om dat er weer af te moeten halen.

BoxerDame

Die hard MF'er
13 mei 2007
672
8
Loosdrecht
Heupie zal idd wel weer de polka aankunnen.

Beide data staan bij ons in de agenda als weekendje weg richting Eifel of zo. De eerste datum is het maandag aansluitend Koningsdag en de 2e datum is het dinsdag bevrijdingsdag die dit jaar weer bij de meeste bedrijven een vrije dag is.
Ik heb wat in te halen na dit bijna motorloze jaar. :]

• Like
Waarderingen: Beekberger en janc'borg