Terug naar Andreasberg.....12 t/m 14 juni 2020

Via de Oost of via de Zuid?

  • Ik wil op vrijdag niet te veel kilometers maken en ga liever via de oost variant, 250 km

    Stemmen: 5 33,3%
  • Ik ben wel eens nieuwsgierig nieuwe stukjes Duitsland en wil die zuid variant, 350 km

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Goedemiddag!

Zou je mij er ook onder voorbehoud bij willen zetten? Ik ga dan alleen (vriendin gaat niet zo lang achterop). Ik zou dan meerijden met mijn Benelli TRK 502 X. Hebben jullie nog aanvullende info nodig?

Lijkt me wel gaaf!

Groeten,

Johannes
Amersfoort

Johannes
 
Ha Stoffels1980 ( Johannes),
stuur even een pb naar Jeroen1969 , de starter van dit topic.
Een Benelli TRK 502 X , leuke motor, zit er wel eens naar te kijken, Bevalt die een beetje (veel)?
 
Ha Stoffels1980 ( Johannes),
stuur even een pb naar Jeroen1969 , de starter van dit topic.
Een Benelli TRK 502 X , leuke motor, zit er wel eens naar te kijken, Bevalt die een beetje (veel)?
Goedemorgen Beekberger,

Ik zal een PB naar Jeroen sturen, is hij direct op de hoogte :)

De motor bevalt me heel erg goed, de combinatie van de grootte, het gewicht met aantal pk's vind ik erg prettig. Het is een volwassen motor en degelijk in elkaar gezet... Enige nadeel is het aantal pk's bij langdurig snelweg gebruik. Ik rijd zonder zorgen 140 maar langdurig en vooral makkelijk cruisen met 150 a 160 zit er niet echt in... Ach, dat was voor mij een bewuste afweging...

Groeten, Johannes
 
Goedemiddag!

Zou je mij er ook onder voorbehoud bij willen zetten? Ik ga dan alleen (vriendin gaat niet zo lang achterop). Ik zou dan meerijden met mijn Benelli TRK 502 X. Hebben jullie nog aanvullende info nodig?

Lijkt me wel gaaf!

Groeten,

Johannes
Amersfoort

Johannes

Hallo Johannes,

Ik zal je op de “onder voorbehoud” lijst plaatsen. Tzt als het voorbehoud weg is, heb ik alleen nog je 06 nodig en zal je dan via een PB daar om vragen.
 
Mijn vervoer naar Andreasberg is er geheel klaar voor...
Aangepaste ruit, 2 bagagerekken, usb voor de tom tom navigatie......😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

20191028_132214.jpg
20191028_133346.jpg
 
Het gaat deze editie een bonte mix worden..., Benelli, Honda, Hayabusa, Yamaha, Vespa, wat BMW's, en nog ff..., en Jan gaat roepen dat hij Marian achterop de Kreidler knoopt, en op die manier 'die' kant op gaat... :+


Korte broek aan, en gaan.... :+

 
Het gaat deze editie een bonte mix worden..., Benelli, Honda, Hayabusa, Yamaha, Vespa, wat BMW's, en nog ff..., en Jan gaat roepen dat hij Marian achterop de Kreidler knoopt, en op die manier 'die' kant op gaat... :+


Korte broek aan, en gaan.... :+


Je vergeet nog een rijstkoker ... (het walmen is van de verse laag ACF-50, ... hoop ik toch)

VERSYS 1000 - ACF-50 walm.jpg
 
Dienst mededeling

Uiteraard gaan we ook deze editie weer een vooraf ritje doen. Het idee is een rondje te gaan rijden over de Veluwe, maar vooral elkaar weer even te spreken en te zien. Ook handig voor de nieuwkomers, die weten dan naast welke kamer ze niet terecht moeten komen. :+

De details gaan volgen, maar reserveer alvast zaterdag 25 april in de agenda. Mocht het weer niet meezitten, dan wijken we uit naar 2 mei. Verzamelen rond 9.30 en vertrek uiterlijk 10.30. Start- en lunchlocatie zal nog volgen. Gezien de samenstelling van de groep zal ik me beperken tot een asfaltroute. Het gaat me niet gebeuren dat ik verantwoordelijk wordt gehouden voor een vlekje op Dirk of Slijkie z'n motor.

Mogelijk maak ik er een apart topic voor aan, dan kan ik een beetje bijhouden voor hoeveel man/vrouw er een tafeltje gereserveerd moet worden.

AT mij.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan