Terug naar Andreasberg.....12 t/m 14 juni 2020

Via de Oost of via de Zuid?

  • Ik wil op vrijdag niet te veel kilometers maken en ga liever via de oost variant, 250 km

    Stemmen: 5 33,3%
  • Ik ben wel eens nieuwsgierig nieuwe stukjes Duitsland en wil die zuid variant, 350 km

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Tja, ik noteer 'm voorlopig als "onder voorbehoud". Weer dat dienstrooster van Janneke hè, nog niets van bekend, maar we zijn al bij 31/3/2020. Nog even.
 
Een wisseldienst, vroeg geplande vakantie of vervangen heup wordt lastig om rekening mee te houden. Ik gok overigens dat heupie in april weer huppelt. Ik doe bij de datumplanning voorzichtig de aanname dat een half jaar van tevoren vrij vragen bij wisseldiensten moet lukken.

Ik hoop dat er zo veel mogelijk van de groep aanwezig zullen zijn. Ik ga mij komende week buigen over een route en lunchplek.
 
Henk: Voralsnog ben ik er bij, Ennuh, die van mij is niet bang voor een bospad en/of modder..... Ik ook en ook niet: Ach, afgelopen zaterdag had het geregend....
IDe1KwzNSE1a0TRLOzOrAhpLvgJEqTtVeUkS0Ynz.jpeg

Hier rijdt 'Quota' op zijn Moto Guzzi Quota (inderdaad) en ik zit er kort achter (links voor de kijker, felle licht) op de BMW G450X. We ( Eric op zijn Honda AT DTC en ik) organiseren bijna elke zaterdag een off-road dag in ZO Brabant, de ene keer voor de zware offroads, dan een keer voor introducees en soms voor de lichtere en snellere motoren, dan kunnen we het hele traject nog wel eens uitrijden...150 tot 170 km. Hier waren ook twee dames mee, allebei op Scorpion II's en die glibberden en gleden manmoedig door de onverwachte blubber.
Hierboven dus die blubberzooi, maar vorig jaar, aan het einde van die lange droogte, was dit diep en mul zand en moest je een behoorlijke snelheid handhaven en achterop 'zitten' om stabiel te blijven, dit lijkt dus erger, maar is beter te doen.
Over variatie van motoren: een BMW boxer, of een Husqvarna (by BMW) met Rotax blok, of een BMW eencilinder met Aziatisch blok dat achterstevoren draait....
 
Beide datums staan in mijn agenda. Nu al zin in, maar dan zonder dit soort geblubber.
Daar heb ik geen geschikte motor voor en ook geen zin om dat er weer af te moeten halen.
 
Heupie zal idd wel weer de polka aankunnen.

Beide data staan bij ons in de agenda als weekendje weg richting Eifel of zo. De eerste datum is het maandag aansluitend Koningsdag en de 2e datum is het dinsdag bevrijdingsdag die dit jaar weer bij de meeste bedrijven een vrije dag is.
Ik heb wat in te halen na dit bijna motorloze jaar. :]
 
Nog een half jaar tot het motorweekend
Nog 4 maanden tot de premeet..

Is het een idee om ergens begin feb met elkaar te pre premeeten tijdens een leuk diner ??

Bv bij vd Valk Harderwijk..heel gezellig en ook mogelijkheid voor een borrel voor- na dat diner..
 
Tja, dan denk je alles geregeld te hebben, komt onze jongste dochter doodleuk thuis met de mededeling dat ze 12 juni gaat om 12:00 uur in Almere gaat trouwen en/of wij dan de dag daarop hun kinderen willen bezighouden.

Wij moeten dus jammer genoeg annuleren. ;(

Ik hoor graag of hier nog kosten aan verbonden zitten.
 
Tja, dan denk je alles geregeld te hebben, komt onze jongste dochter doodleuk thuis met de mededeling dat ze 12 juni gaat om 12:00 uur in Almere gaat trouwen en/of wij dan de dag daarop hun kinderen willen bezighouden.

Wij moeten dus jammer genoeg annuleren. ;(

Ik hoor graag of hier nog kosten aan verbonden zitten.


Rekenen jullie kosten aan om op de kleinkinderen te passen ? *D

Dat concept moet ik ook zien te introduceren bij onze dochter !!!! :+
 
Ik zat bij mijn vorige post nog vrolijk te lachen met TenCats en zijn (klein)kinderen, maar dat lachen is mij sindsdien ook vergaan : mijn dochter heeft zopas aangekondigd dat de eerste verjaardag van het tweede kleinkind doorgaat in het weekend van ... 13-14 juni 2020...

Onze inspraak : nihil (as usual) !

Zoals Erik, verneem ik dus "graag" of ik annuleringskosten dien te vergoeden.

-O-

1 kleine lichtstraal : de volgende motorfiets voor gebruik in B, kan wat mij betreft opnieuw een klein, vinnig exemplaar voor solorijden worden, want waarom zou ik nog met zo'n zware 1000 cc blijven rijden, als er toch zo goed als nooit enig duogebruik van wordt gemaakt. :/

Sorry, folks, ik was er graag bij geweest.
 
Laatst bewerkt:
Tsss...... Wat is dat toch met dat "Opa blijf toch thuis" gedoe. Ik dacht dat de oude garde recalcitrant was en z'n eigen naad naaide! Jammer, ik plink wel weer een traantje weg. :/
 
Nu missen we al die belgische moppen.......tsss...jammer dat ten C en Slijk er niet bij zijn.....
Ps... ik ben zoooooooooooo blij dat ik geen (klein) kinderen heb....
De beperking die een keffende jack russel geeft vind ik al vaak vervelend....
 
Ja Dirk, ik ben ook zeer teleurgesteld, want ik keek er echt naar uit.
Onze kleindochters zijn schatjes en ik zie ze doodgraag, maar hun onrechtstreekse impact op ons dagelijks leven is veel groter, dan ik me vroeger kon indenken.
Als onze bejaarde hond naar de eeuwige hondeweide vertrekt, komt er geen nieuwe... dat is dan toch 1 handenbindertje minder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan