Terug naar naked, plezier terugkrijgen in het motorrijden :)

Echter, ik heb genoeg foto's waar ik als peuter zit op oude z1000's en andere jaren Joebar-achtige motoren }) Het groene virus is bij mij aardig vroeg geinjecteerd.

Ben sinds 5 dagen vader, en opa heeft zijn kleinzoon vandaag ook al voor het eerst gas laten geven, of niet @K@W@ ?

Ben benieuwd of hij de geur van benzine straks kan waarderen, of liever op een elektromotor rondzoemt.
Ik doe mijn best; als hij niet slapen wil krijgt hij geen regendruppels of walvisgeneuk te horen, maar het rustgevende geluid van een stationair draaiende 4 cilinder, uiteraard met open uitlaat 👍
hij had zijn kleine knuistje zo om mijn vinger geklemd, zoals Rossi zijn gashandle, dus gelijk ff uitgeprobeerd met de bijbehorende geluidjes...ging wel goed...alleen remmen moet ie nog leren, maar remmen is een uiting van angst
 
hij had zijn kleine knuistje zo om mijn vinger geklemd, zoals Rossi zijn gashandle, dus gelijk ff uitgeprobeerd met de bijbehorende geluidjes...ging wel goed...alleen remmen moet ie nog leren, maar remmen is een uiting van angst
Van harte gefeliciteerd @K@W@ en @Kawa_Fan, dat is genieten....*O*
Dat hij maar heel gezond en gelukkig mag opgroeien.🥂
 
hij had zijn kleine knuistje zo om mijn vinger geklemd, zoals Rossi zijn gashandle, dus gelijk ff uitgeprobeerd met de bijbehorende geluidjes...ging wel goed...alleen remmen moet ie nog leren, maar remmen is een uiting van angst
Angst? Wacht maar tot de luier een keer vol zit.
Ik heb een 1300cc en een 600cc en beiden geven andere beleving. 600 is lichter, meer brommer achtig. Meer spelen. De 1300 is meer voor comfortabel rijden.
een SV is inderdaad leuk speelgoed.
 
Van harte gefeliciteerd @K@W@ en @Kawa_Fan, dat is genieten....*O*
Dat hij maar heel gezond en gelukkig mag opgroeien.🥂
voelt wel dubbel in deze tijd..je wilt hem knuffelen, maar je verstand zegt niet doen nu.....eerst maar een eigen weerstand op laten bouwen, tijd zat om te knuffelen later
 
  • Leuk
Waarderingen: Mens
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe beroerd zo'n Bandit stuurt..

Net even gekeken wat een CB1 400 is, er even vanuit gaande dat de ontwikkeling van de CB 400 niet heeft stil gestaan, een maat van mij had een CB400 uit 2006, maar mijn (omgebouwde) GS1000 uit 1979 stuurde beter dan die CB, wat ik totaal niet verwacht had.

TS zegt dat ie dat wel een fijne fiets vond..
Wat is een cb400 uit 2006? Wij hebben wel een cbf500 of 250.
Mijn hornet 900 stuurt zwaarder/anders in de stad dan mijn 94er cb500. Maar de 900 is op snelheid een stuk stabieler.
Een cb1 stuurt echt als een mountainbike, ik heb daar erg veel lol op gehad
 
Wat is een cb400 uit 2006? Wij hebben wel een cbf500 of 250.
Mijn hornet 900 stuurt zwaarder/anders in de stad dan mijn 94er cb500. Maar de 900 is op snelheid een stuk stabieler.
Een cb1 stuurt echt als een mountainbike, ik heb daar erg veel lol op gehad
CB400.jpg
 
Die is niet uit 2006, dat is er een van begin jaren 90. (NC31)
En als daar in de loop der jaren niks aan de voorvork of schokdempers gedaan is, kunnen die aardig deinen als je een beetje vlot gaat rijden 😅
Mijn eerste motor was een NC31, wel een geweldig leuke fiets om het op te leren 😎
Dit was het 2006 model:
cb 400 super four.jpg
 
Die is niet uit 2006, dat is er een van begin jaren 90. (NC31)
En als daar in de loop der jaren niks aan de voorvork of schokdempers gedaan is, kunnen die aardig deinen als je een beetje vlot gaat rijden 😅
Mijn eerste motor was een NC31, wel een geweldig leuke fiets om het op te leren 😎
Dit was het 2006 model:
Bekijk bijlage 1627391
Het is alweer een tijdje geleden dat ik er op gereden heb, en gezien heb, mn maat heeft hem al een tijd niet meer, maar dat is hem inderdaad, hij was wel net zo geel ;)

Die motor had ie bijna nieuw gekocht, had niet veel kms gedaan.

Ik had verwacht dat die 400 beter zou sturen dan mijn 41 jaar oude hok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan