terug tunen gsxr

masterVFR

Die hard MF'er
24 nov 2003
900
0
kortgene
ik had een vraagje (zoeken al gebruikt vond nix) kan je een gsxr 600 srad terug tunen naar 25 kw. Het is er een uit 96, en weten jullie mischien site's waat ik dit op kan zoeken.
zal binnen kort ook nog ff suzuki bellen.

Merci
 
Technisch is dat wel mogelijk. Of je ook 25kW op het kenteken kan krijgen weet ik niet. Dat ligt eraan of Suzuki ook een 25kW type goedkeuring heeft voor een grxr 600 uit '96.
 
Volgens mij is er geen "officieel" afstelpakket voor zo'n motor. Heb je een mooi aanbod gekregen misschien? Anders zou ik voor een 25 kw motor kiezen, die zijn volgens mij een stuk sneller dan zo'n zware racer die is terug getuned. Een GSX-F is wel mogelijk als 25 kw op kentenken te zetten, ken iemand die dat gedaan heeft.
 
ik had een vraagje (zoeken al gebruikt vond nix) kan je een gsxr 600 srad terug tunen naar 25 kw. Het is er een uit 96, en weten jullie mischien site's waat ik dit op kan zoeken.
zal binnen kort ook nog ff suzuki bellen.

Merci

Ja, terugtunen naar 25KW kan zeker.
Neem telefonisch contact met me op voor meer info: 06 - 54 796 107
 
Bij motorzaak die daar certificering voor heeft kitje laten monteren voor 25 kw
word het op je kenteken gezet en klaar. Prijskaartje ? rond de 200,- Euri
 
Bij motorzaak die daar certificering voor heeft kitje laten monteren voor 25 kw
word het op je kenteken gezet en klaar. Prijskaartje ? rond de 200,- Euri

Dit kan indien er een 25kW type-goedkeuring is. De 25kW regel was er nog niet in 1996. Anders krijg je geen 25kW op je kenteken.

[me]Ik weet dat Kawasaki pas vanaf 1999 2 type goedkeuring voor bepaalde motoren heeft(Een gewone en een 25kW), van suzuki weet ik dat eerlijk gezegd niet.[/me]
 
Dit kan indien er een 25kW type-goedkeuring is. De 25kW regel was er nog niet in 1996. Anders krijg je geen 25kW op je kenteken.

[me]Ik weet dat Kawasaki pas vanaf 1999 2 type goedkeuring voor bepaalde motoren heeft(Een gewone en een 25kW), van suzuki weet ik dat eerlijk gezegd niet.[/me]
Voor de GSXR Serie is geen 2e typegoedkeuring.

Voor de Kawasaki ZX-6R is al vanaf (minimaal) '96 een 2e typegoedkeuring.
 
ik had een vraagje (zoeken al gebruikt vond nix) kan je een gsxr 600 srad terug tunen naar 25 kw. Het is er een uit 96, en weten jullie mischien site's waat ik dit op kan zoeken.
zal binnen kort ook nog ff suzuki bellen.

Merci

beter zoeken (je bent volgens mij pas de tweede die erover begint) :)
 
gewoon een zx6r kopen kan gewoon terug getuned worden naar 25kw (stuurt wat beter als een gs500 of cb1) en loopt gewoon 185 op de teller
 
Ik zag op de site van "de valkenier" (suzuki dealer) staan dat de 2004 GSX-R 600 nu WEL in 25 kW te krijgen is.....

Kijk maar....

Is volgens mij de eerste GSX die dan officieel als 25kW te krijgen is....als het klopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan