Terug tunen naar 25 kw

600 HR

ZAC light #814
1 jul 2006
842
40
Ik ben dus van plan een zxr 400 te gaan kopen. Alleen zijn de meeste nog geen 25 kw.

Weet iemand ergens in de achterhoek waar je je fiets terug kan laten tunen naar 25 kw? En wat kost zoiets nou ong?
 
Tja.. wat ik weet is de ZXR400 pas leverbaar op 25kw vanaf 1999. Hiervoor zul je het met een uitdraai moeten doen. Op uitdraai laten zetten kost je een keer een euro of honderd
 
moet je even http://motor.startpagina500.nl/ hier kijken voor een dealer in de buurt, en dan gewoon bellen en vragen wat het kost. Ik had 4 dealers gebeld, en de kosten voormijn moto liepen uiteen van 80 euro tot 4 a 500 euro ...
 
maar dit is niet legaal toch?

Ben zelf ook aan het kijken voor een zxr 400 op 25 kw.. maar de zxr 400 is na 1999 niet betaalbaar voor mij..
 
Staat hier toch ééntje te koop voor € 3200,-? Niet duur in ieder geval. :)

Dat is zeker een hele nette.. maar toch helaas weer een te hoge prijs voor mij.. mijn budget is erg laag maar wil gewoon in de zomer lekker kunnen rijden 8-)
En even doorsparen duurt bij mij ook wat langer ivm dat ik nog op school zit etc.
 
Laatst bewerkt:
moet je even http://motor.startpagina500.nl/ hier kijken voor een dealer in de buurt, en dan gewoon bellen en vragen wat het kost. Ik had 4 dealers gebeld, en de kosten voormijn moto liepen uiteen van 80 euro tot 4 a 500 euro ...

Dankje! Ik wist wel van 1 motorzaak hier in de buurt (jawe). Maar goeie tip om even wat meerdere te bellen! :)
 
np :) Bij mij vroeg 1 zaak 4 tot 5 honder euro, 2 andere rond de 150 ( die dachten het te weten zonder bij kawasaki te informeren omdat die van mij uit DU komt) en 1 80 euro :)
 
Ik heb deze maand ook mijn zxr 400 uit 1991 terug laten tunen to 25kw. Ik kan hem morgen ophalen maar ze gingen er van uit dat het zo'n 300 to 350 euro zou kosten alles bij elkaar. Ik zal morgen horen hoe duur het is. Het verzekeren is geen probleem. Ik heb hem bij Orion Direct kunnen verzekeren met uitdraai van de testbank. Ze moesten alleen even bij de supervisor navragen aan de telefoon maar het was allemaal goed.

Succes er mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan