Terug van vakantie Franse Alpen

Mr_Mitch

Die hard MF'er
22 jan 2003
327
0
Amersfoort
Net weer terug van vakantie.
Heerlijk rond :] gereden in de Franse Alpen (in de buurt van Alberville).

Ben er samen met mijn broer heen geweest, in de auto motoren op de trailer achter de auto.

In Frankrijk geen rechte weg tegen gekomen. :9 Zal wel weer wennen zijn in NL al die rechte wegen. Het is daar ook ideaal om je schaamranden weg te rijden, zowel voor als achter helemaal weg.

Nog wel wat pech gehad, sta je boven op een berg, heeft mijn broer een lekke achterband (voor de vakantie er net nieuw op). |( Met een gangetje of 50 die hele berg weer af om naar de dicht bijzijnde motorzaak te rijden. Was 20 km verder op.
Bij het opladen van de motoren toen we weer terug gingen kwam ik erachter dat mijn achterband lek is. Moet ik van de week dus ook nog weg brengen.

En dan denk je lekker rustig op een afgelegen camping in Frankrijk te zitten, kom je nog twee medeforummers tegen die daar ook komen te staan. Ben alleen hun naam vergeten. Hij op een Aprilia Mille en zij op een Suzuki SV650.

Wat wel opviel dat er heel weinig Nl'ers daar rondreden. Kan ze op 1 hand tellen. En dat terwijl het er zo gaaf rijden is. De Duitsers zijn daar al lang achter, het stikt er van de duitse motorrijders.

Foto's zijn onderweg.
 
Ja dat waren Prikkie en ik. Ook wij vonden dat er erg weinig nederlandse en mf motorrijders waren in de franse alpen.
Wij hebben het ook erg naar ons zin gehad. In twee weken tijd 5000 km op de tellers is niet niks. Wel noodgedwongen naar zuid frankrijk moeten rijden omdat de fransen staakten en dus de autoslaaptrein niet reed |( |( .
Het is nu echt afkicken geblazen met de nederlandse wegen, volgend jaar maar weer en anders weekendjes Eifel, want daar is het ook erg leuk rijden ( op de terugweg doorheen gereden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan