Terug van weggeweest..wel of niet Zac'en

Hey Archie :W het beviel erg goed om met allemaal 600’s met “enigszins” vergelijkbare snelheid op de baan te zijn. Bij circuit dagen vind ik de verschillen groter en kunnen vooral langzamere 1000’s wel eens in de weg rijden. Nu had ik ruimte om mijn rondetijden weer wat aan te scherpen.

Racen is er helaas niet van gekomen want na de kwalificatie bleek mijn schokbreker lek te zijn,
dat was einde verhaal.:/

Later dit jaar misschien een nieuwe poging 😁

jij nog af en toe op het circuit te vinden?

Nu kan ik me vergissen maar ik heb destijds toch een oranje zwarte Blade van je gekocht?
(Mijn zithouding is wel wat verandert in de loop der jaren _O-)
IMG_7963.JPG
 
ik vind vooral die subtiele camera op je tank opvallend ;)
Hahaha, ja die was me nog niet eens opgevallen! Vroegah!

yes...mijn eerste circuit fiets. geinig dat jij ook nog steeds rijdt. Lekker snel geworden lees ik 👍🏻

Ja voor mij ook. Leuk mee gereden om te beginnen.
En ja, gaat de goeie kant op maar de motor kan nog veel meer dus moet zien dat ik hem wat beter ga gebruiken :P
 
Dat zit er inderdaad wel dik in maar ik herkende je foto niet direct. Misschien omdat ik in de jaren dat jij actief was vooral KNMV cup reed?

Zou zo kunnen... Ik ben begonnen in 2006 en gereden in de zac in 2008. Paar hele mooie wedstrijden gehad, super race gereden op Zolder:]
In februari 2009 een zware rug operatie gehad en toen vrij abrupt gestopt met alles.
Je nickname komt me zeker bekent voor.:Y
Ben ook een flinke tijd hier niet actief geweest.
 
Eerlijk is eerlijk, ZAC is gewoon wat 'makkelijker' in dingen. Ook trekt het de mensen aan die in mijn beleving het wat minder serieus nemen. Dat is opzichzelf prima niet iedereen wil MotoGP coureurtje spelen. Echter zijn er wel dingetjes, valse starts bestaan niet en tracklimits ook niet. Verder ook hele wazige beslissingen van de organisatie bij races.

Los daarvan vind ik dat het een prima alternatief is voor mensen die iets minder budget en effort willen stoppen in het racen. Ook de timing van doordeweek vs weekend is voor mij een punt.

Gewoon gaan rijden, wordt je beter van. Rijd zo veel als je kan!
 
Ach.. als je alles toen wist wat je NU weet... ;)
Ik vind het een rete goeie foto!
Waarschijnlijk nog uit de tijd dat Ad Kievit alles analoog deed!

Eerlijk is eerlijk, ZAC is gewoon wat 'makkelijker' in dingen. Ook trekt het de mensen aan die in mijn beleving het wat minder serieus nemen. Dat is opzichzelf prima niet iedereen wil MotoGP coureurtje spelen. Echter zijn er wel dingetjes, valse starts bestaan niet en tracklimits ook niet. Verder ook hele wazige beslissingen van de organisatie bij races.

Los daarvan vind ik dat het een prima alternatief is voor mensen die iets minder budget en effort willen stoppen in het racen. Ook de timing van doordeweek vs weekend is voor mij een punt.

Gewoon gaan rijden, wordt je beter van. Rijd zo veel als je kan!

Valse starts wel degelijk hoor.
Tracklimits word idd niet naar gekeken, ik weet niet of de OW dat dan wel doet? Zit daar dan een extra mannetje op racecontrol alles in de gaten te houden of hoe werkt dat?

Qua beslissingen ja ze zijn niet altijd even consequent maar er is wel goed te overleggen.

Bij RSZ ook regelmatig weekenddagen nu! Zolang het maar niet midden in de week is, 5 aug woensdag bv. Dat is voor mij niet te doen om vrij te vragen maar ma of vrijdag vind ik weer fijn, net ff relaxter.

Alles heeft zijn voor en nadelen!
 
Waarschijnlijk nog uit de tijd dat Ad Kievit alles analoog deed!



Valse starts wel degelijk hoor.
Tracklimits word idd niet naar gekeken, ik weet niet of de OW dat dan wel doet? Zit daar dan een extra mannetje op racecontrol alles in de gaten te houden of hoe werkt dat?

Qua beslissingen ja ze zijn niet altijd even consequent maar er is wel goed te overleggen.

Bij RSZ ook regelmatig weekenddagen nu! Zolang het maar niet midden in de week is, 5 aug woensdag bv. Dat is voor mij niet te doen om vrij te vragen maar ma of vrijdag vind ik weer fijn, net ff relaxter.

Alles heeft zijn voor en nadelen!
Valse starts wordt maar zelden naar gekeken of wat aan gedaan, afgelopen zondag weer beide races gebeurt en heb in de uitslag geen correctie gezien ;)
‘T is geen motogp maar wel oneerlijk :Y
 
Valse starts wordt maar zelden naar gekeken of wat aan gedaan, afgelopen zondag weer beide races gebeurt en heb in de uitslag geen correctie gezien ;)
‘T is geen motogp maar wel oneerlijk :Y

Heb het toch wel gezien dat er wel degelijk straftijd gegeven werd. En op het moment dat je denkt dat je benadeeld bent kan je dat natuurlijk altijd aangeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan