Terug: YamahaXT 600 wit-rood-blauw MJ-43-NJ

Kan je ook vragen aan de politie of ze een groot oogje in het zeil houden voor je?
Naar aanleiding van deze gegevens (gespot, rijden zonder rijbewijs, helm, crossen, overdreven snelheid, geen kenteken,...) kan je hem toch zo aangeven? :P
Volgens mij rijdt er in Enschede sowieso al vele politie op straat :X
 
Nja, maar als hij zonder plaat rijdt waarom hebben ze hem dan niet allang aan de kant gezet? :(

(TVP)
Dat verbaast mij dus ook.
En ook omdat hij gebruikmaakt van de fietspad en zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ze nooit :o terwijl ik toch dagelijks rijd

Misschien een tip om ff foto's bij de benzine pompen te brengen in Enschede zuid? Tanken moeten we allemaal
Me zus woont er en als ik er kom dan zie ik op zijn minst 1 tot 2 politie wagens :X
 
Een paar dagen terug spotte ik deze rijdend zonder helm. Ging via Het Leunenberg richting Reutembrink over de stoep en zonder helm. Ik dacht nog, wat een eikel. Nu zie ik dit topic pas.. zal straks eens een paar rondjes rijden door de brinken.
 
Super dat jullie allemaal een oogje open houden! Hij is nog niet terecht maar het net sluit zich. Deze week heb ik nog een paar instanties in kunnen lichten, die kijken ook mee. Welke dat zijn houd ik bewust nog even voor me, het zou mooi zijn als de dader gepakt wordt.

Afgelopen dagen langs de fietspad hier niks gehoord......
Het is nogal regenachtig geweest hier, wie weet waagt hij zich dit weekend weer naar buiten!
Een paar dagen terug spotte ik deze rijdend zonder helm. Ging via Het Leunenberg richting Reutembrink over de stoep en zonder helm. Ik dacht nog, wat een eikel. Nu zie ik dit topic pas.. zal straks eens een paar rondjes rijden door de brinken.
Super, dank je wel dat je het hier even meldt! Ik heb een prikkertje in het kaartje in de openingspost toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Komend weekend wordt het mooi weer. Dan zou die best weer naar buiten kunnen komen...
 
Reutembrink was tijdens mijn fietstocht ook 'clean'...... :+

full
 
Ik woon niet in de buurt, maar hoop wel voor je dat ie snel gezien wordt!
Hoop wel voor je dat die gozer niet op MF zit!

(wel een reden eigenlijk om geen sticker te plakken B| )
 
Laatst bewerkt:
Zonnig zondagmiddag-schopje!

Iedereen die zijn ogen voor mij (of tégen de dief, ook goed!) open houdt of heeft gehouden; jullie zijn geweldig!

Hopelijk laat hij zich vandaag of binnenkort weer zien.
 
Ik ben buiten....alleen een speedtriple op de fietspad en zojuist werd er vuurwerk afgestoken. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan