TerugBlik Op De Weg - Leo de Haas is back (sort of)

SadBunny

Quadratschädel
Donateur
22 jan 2012
11.141
5.882
Amsterdam
Mijn YouTube-abonnementen langslopend dacht ik laat ik eens kijken of Leo de Haas de afgelopen jaren nog wel eens wat gepost heeft.

Wat blijkt? Leo de Haas is met een one-man-army missie bezig om nieuwe BodW content online te zetten van oude beelden. (P.S. En met vlog-experimenten van tijdens zijn autotransport-ritjes.)

Ik zag in een zoekopdracht dat er in oktober al een paar posts over langskwamen, maar volgens mij zitten er hier op MF wel meer oldschool BodW danwel Leo de Haas fans, dus ik wilde er toch nog bij dezen even op wijzen.

Zijn bescheidenheid, charme en mooie verteltrant zijn bijna als nooit weggeweest. Abonneert allen op zijn kanaal en kijkt zijn video's. Als je een centje over hebt kun je hem ook steunen via een kleine Paypal crowdfunding donatie om mooie content te blijven maken. Hij was een unieke pioneer en dat mag hij van mij blijven.

leodehaastv

Veel kijkplezier. En Leo de Haas is dermate fervent motorrijder dat ik denk dat dit in algemene motorpraat ook wel mag. Zo niet dan moet een mod het maar naar offtopic verhuizen :)
 
Laatst bewerkt:
Aha, daar is gisteren nog over gesproken blijkbaar in dat topic... Hoe heb ik dat gemist? Thanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan