Teruggevonden: aangepaste rode BMW F650

Lieve Lieve Lieve Leden van het Motor Forum,

ik kan mijn geluk niet op. Om 21:22 werd ik door de politie gebeld dat mijn motor terug gevonden was en nog geen 10 minuten later stond de politie met een bergingswagen in de straat met MIJN motorfiets erop.
Zoals het zich laat aanzien is alleen het contactslot stuk en kan de hele wereld hem nu starten met een schroevendraaier :-)

Zoals ik het nu kan samenvatten is er iemand geweest die de politie gebeld heeft en na deze tip is mijn motor door de bergingwagen veilig gesteld en van de vindplaats ( plantanenweg - Amsterdam-Oost) rechtstreeks terug gebracht.

Namens mij en mijn vrouw wil ik graag iedereen bedanken voor de energie, tijd, moeite en de hart onder die riem die ik van jullie mocht ervaren.
Ik blijf jullie via het forum volgen en ik kijk er naar uit om na mijn vakantie samen door Nederland te crossen.

gr X

*O*
 
Whooo hooooo!!!

Wees nou eerlijk, hier doen we het toch voor! Leuk dat je het even laat weten, veel veiligere kilometers toegewenst!
 
Ik kan me indenken dat je hier ontzettend blij mee bent! Top aktie inderdaad van de politie ook *O*
Gelukkig valt de schade reuze mee, ik hoop dat ze die 110 km een beetje fatsoenlijk hebben gereden zodat er geen inwendige schade is ontstaan.

Neemt niet weg dat de onverlaat die hem meegenomen heeft wat mij betreft niet hard genoeg gestraft kan worden. Een motor stelen is al not done, een aangepaste motor stelen is volkomen idioot!
 
Degracht;

Je hebt in ieder geval leuke reakties ontvangen op het terug krijgen van de 650, is hij al weg voor het kontaktslot?
Heel veel rijplezier ermee!

Grtz Ed van de "bezorgdienst" :Y
 
@ lecram: ik was zo stom om hem die avond slechts op het stuurslot te laten staan. ik was ook zo slim om niet die 100,- extra voor diefstal te betalen. Onder het mom van ' wie jat er nu zo'n oude motor, die alleen met links te gebruiken is'

@seaXR: de motor staat nu met een vreselijk dik slot vast aan een paal en met een schrijfremslot. Het contactslot is voor na de vakantie.


PS na de vakantie kan ik waarschijnlijk ook voor een nieuwe remcylinder ,omdat ik het schijfremslot vergeten ben met wegrijden :-)
 
super dat hij alweer terecht is *O* :}

koop voor je schijfremslot even een riminder kabeltje, die je om je stuur hangt.
zo kun je hem nooit meer vergeten :)
 
@ lecram: ik was zo stom om hem die avond slechts op het stuurslot te laten staan. ik was ook zo slim om niet die 100,- extra voor diefstal te betalen. Onder het mom van ' wie jat er nu zo'n oude motor, die alleen met links te gebruiken is'

@seaXR: de motor staat nu met een vreselijk dik slot vast aan een paal en met een schrijfremslot. Het contactslot is voor na de vakantie.


PS na de vakantie kan ik waarschijnlijk ook voor een nieuwe remcylinder ,omdat ik het schijfremslot vergeten ben met wegrijden :-)


Weet je zeker dat die cylinder niet kapot gegaan is bij de diefstal? O-)
 
Heren Heren Heren,

Voor de duidelijkheid, mijn remcylinder is NIET stuk.

Er zit NU een schijfremslot op, en die gaan we NA de vakantie pas vergeten.

En dan pas bedenk ik me ,dat dat reminderkabeltje waar erwinko het over heeft, waar dat ook al weer voor was :-)
 
Man... eerste aanvalspunt: contactslot.... kan jullie er alles over vertellen nadat die van mij ook ontvreemd was.
Nou, veel succes dame!
 
super dat hij alweer terecht is *O* :}

koop voor je schijfremslot even een riminder kabeltje, die je om je stuur hangt.
zo kun je hem nooit meer vergeten :)

Hey, was jij vandaag die idioot die een blauwe volkswagen golf inhaalde op de dijk tussen marken en monnickendam ;) ..

Zo ja, erg onveilige inhaalactie :N ..
 
Natuurlijk blijven we rijden. De kans dat dit iemand overkomt is 1 op 100.000, de kans dat mij dus nog een keer overkomt is dan ook 1 op 100.000 keer 1 op 100.000 = 1 op 10.000.000.000.
Dit getal mag dan ook nog keer 2, want als ik dit weer met rechts doe maakt het niets uit.

Wil de pret niet bederven maar puur statistisch gezien is de kans dat het nog een keer gebeurd net zo groot als de 1e x..

Als je 3 x achter elkaar 6 gooit met dobbelen is de kans dat je de 4e x 6 gooit net zo groot als de 1e x dat je zes gooide.

Echt waar :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan