[TERUGGEVONDEN!!!] DARKNESS ZIJN ZXR750

@darkness

Ik werd vorige maand ook opgebeld door de politie met de mededeling dat mijn gestolen M900 was teruggevonden.
Volgens de politie was die ook niet rijdbaar omdat de uitlaten verwijderd waren.
Ook de tellers (dashbord) waren er niet meer bij.
Dat valt wel mee dacht ik...
Tot ik hem zag.
Uitlaten en dashbord waren inderdaad verdwenen, maar ook : pinkers, voetsteuntjes, achteruitkijkspiegel, zijstuk waar de uitlaten aan bevestigd worden, balancers ontbraken.
Er was een barst in mijn koplamp, krassen op tank en monozit, motorblok vol batterijzuur, collector v/d uitlaten was helemaal platgedeukt, de zijplaatjes van de riemen waren verdwenen/beschadigd, remblokken totaal op (ijzer op ijzer), achterband kaal, contact stuk, slot v/d tankdop uitgeboord, voorrem afgebroken.
Mijn voorwiel was omgeruild voor een exemplaar dat waarschijnlijk uit een total loss kwam (perd total voor de belgen).
Tot zover de uiterlijke gebreken/beschadigingen.

Het motorblok dan :
Bedrading half weggesmolten, startmotor verbrand, koppeling stuk, batterij stuk.

Sinds een week rijd ik er terug mee rond. Wonder boven wonder ben ik er in geslaagd om mijn Monster terug rijwaardig te maken voor slechts €2000. Alles is gemaakt behalve de lakbeschadigingen. Heb wel het halve land afgereden om tweedehandsstukken te vinden.

Hopelijk valt het bij jou wel mee, het zal je een hele hoop zorgen en stress besparen.
Maar allee we rijden terug he !! :]
 
mooi man, is volgens mij de tweede al die teruggevonden wordt deze week.

lekker rijden weer. Ik neem aan dat je niet all risk was dus hoop dat het allemaal meevalt voor je.
 
Godzijdank, gelukkig heb je je motor terug. Gefeliciteerd en succes met eventuele reparaties!
 
hee wat geweldig zeg zoiets hoor je niet vaak en zeker niet dat er niet veel aan beschadigt is ofzo
you lucky basterd
maar euh hebben ze de dieven ook want daar kan je dan je schade op verhalen
hoop dat alles goed geregeld wordt enzo en je snel centjes hebt liefst veel :)

greetz het menneke
 
fijn om ook eens een goed bericht omtrend motordiefstal te lezen.
heb je hem alweer thuis staan?
veel succes met opknappen.
 
Das wel geluk hebben, Gejatte bikes zie je niet snel meer terug (behalve in onderdelen :( :( )
Gauw het slat laten repareren en :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan