[TERUGGEVONDEN!!!] DARKNESS ZIJN ZXR750

Darkness

MF veteraan
21 mrt 2004
1.309
3
Emmen
GELUKKIG !! mijn motor is weer terug gevonden.

Vanmorgen werd ik wakker gebeld door de Politie dat mijn ZXR gevonden is...
dus alles in werking gezet om m weer bij mij thuis te krijgen

morgen wordt ie door de sleepdienst weer thuis gebracht omdat ie de
status " niet rijbaar" heeft gekregen omdat het cylinderslot is gesloopt.

verder ziet ie er wel goed uit. alleen een paar krassjes, en een zilverachtige poeder over de heele motor(mischien sporen onderzoek of zo), en een deuk in mijn ego.

Politie Amsterdam doet doet goed werk!!! HULDE!!

zo dat was mijn blije bericht, en voor alle andere mensen waarvan de motor
gestolen is houd hoop blijkt maar weer...
 
Maarruh, hebben ze hem gewoon ergens gevonden en wilden ze er een parkeerbon op doen?

Of hebben ze er ook echt iets voor gedaan en de dieven te pakken gekregen...


Oh ja en gefeliciteerd..
 
Hoe en waar hebben ze hem terug gevonden?

Misschien kwamen de dieven erachter dat ze de motor niet konden doorverkopen en hebben ze hem ergens neergezet?
 
gefeliciteerd !

hoop dat ie snel weer lekker rijdt.
enne.... het is toch een deel van jezelf, dus beter zo dan een andere gekocht.
succes ermee
Roco
:]
 
Sooowww... da's mazzel hebben.

Van harte en idd hopen dat ie niet rondom bekrast is oid. B|

Baantjer heeft z'n werk iig goed gedaan :} :}
 
Ik weet precies wat je bedoeld..

het is alsof je je vriendin door een ander laat berijden ..dat doe je ook niet vrijwillig..

dus ik heb een beetje zoiets van .. hmmm er heeft een ander opgezeten en dat staat me niet me niet aan.

gefeliciteerd !

hoop dat ie snel weer lekker rijdt.
enne.... het is toch een deel van jezelf, dus beter zo dan een andere gekocht.
succes ermee
Roco
:]
 
full
 
Goed man!!!

Maar die schade, dat wordt gewoon uitgekeerd door je verzekering hoop ik.

Zou lekker zijn als je dat zelf moet gaan betalen :(
 
Gefeliciteerd. Na de regen komt zonneschijn. En ook wel eens leuk om te horen dat de politie iets anders lukt behalve boetes schijven :+

Zilverpoeder gebruiken ze i.d.d. voor vingerafdrukken, dan met een soort plakbandje halen ze het er af, om later de eventuele dief te kunnen identificeren en bewijzen in de rechtbank.
 
Yeah gefiliciflapsteerd.
Politie = toch ergens nuttig voor.
Khoop dat het niet te duur is (kheb ook 1 keer een contactslot laten vervangen wegens afgebroken sleutel en dat was niet gratis maare t viel best mee).
Alleen toch is het anders omdat er 1 of andere vuile crimineel op heeft zittuh rondcrossuh maare het had veel erger kunnen zijn, geloof me.
 
Ik hoop voor je dat de verzekering de schade betaalt. Het kan nooit de bedoeling zijn dat jij daarvoor moet opdraaien en de dief vrijuit gaat doordat hij/zij je bikkie gemolesteerd heeft.

Oh, ja, heel veel plezier met je motor en zorg in het vervolg voor een rete goede alarm of 20 verschillende sloten om het de pikkedief in het vervolg heeeeeeeeeeel moeilijk te maken.

Groet,
Ed
 
Terug
Bovenaan Onderaan