Teruggevonden GVD

Helaas.....voorkomen kan je het tegenwoordig echt niet meer, als ze hem mee willen nemen ben je hem op een dag gewoon ineens kwijt.
Je kan het ze slechts zo moeilijk mogenlijk maken.

(niet om topic over te nemen maar om een idee te geven.)
Ik herinner de diefstal van mijn motorfiets anderhalf jaar geleden.
Dubbelen dwars op slot van voor en achter....248kg schoon aan de haak.
Gewoon onder het raam waar ik sliep en een redelijk waakzame hond vandaan gehaalt door hem op te tillen over het plantsoen heen om vervolgens om de hoek in een straat neer te zetten en op te laden. :(
Niemand óóit iets gehoort en gezien |(

ON-Topic
blijf het zwaar klote voor je vinden TS B| -O-
Heb je gelijk in. Maar ik zet hem altijd vast aan de vaste wereld. 2 sloten van achterwiel naar lantaarnpaal. Maar van een maat van me hebben ze ook zijn CBR onder het raam gejat. Zat nog zo'n xena schijfslot op ook. Niks gehoord. Je wordt er moedeloos van. Je werkt hard om je motor te kunnen hebben en een luie eikel jat hem gewoon. :N
 
Hopelijk is de dader nog meer beschadigd dan je motor. :(
Toch bizar, als jij of ik onze moto op zo een manier beschadigd achterlaten, hebben we toch ergens zelf ook een breuk of serieuze schaafwonden?

Ga je me nu vertellen dat diegene die deze moto zo naar de kl#ten geholpen heeft, niet ergens in een ziekenhuis is langsgeweest om zichzelf te laten oplappen? Misschien dat de politie van iets méér weet of meer kan te weten komen als ze eens vanachter hun laser bureau komen en op rondvraag gaan in de rondomliggende ziekenhuizen.

edit: leesteken toegevoegd
 
Laatst bewerkt:
Toch bizar, als jij of ik onze moto op zo een manier beschadigd achterlaten hebben we toch ergens zelf ook een breuk of serieuze schaafwonden?

Ga je me nu vertellen dat diegene die deze moto zo naar de kl#ten geholpen heeft, niet ergens in een ziekenhuis is langsgeweest om zichzelf te laten oplappen? Misschien dat de politie van iets méér weet of meer kan te weten komen als ze eens vanachter hun laser bureau komen en op rondvraag gaan in de rondomliggende ziekenhuizen.
En ik kan me nauwelijks voorstellen dat diegene dan nog de moeite heeft genomen om zichzelf geheel in motorpak te steken. Dan moet je iig toch wel flinke schaafplekken oplopen.

Maar goed, zo lang als zoiemand nog kan lopen of door een vriend vervoerd kan worden kom je er toch niet achter. En gaat zo vaak iemand op een scooter/motor onderuit dus dat is nauwelijks te checken. Behalve wanneer zo iemand door een ambulance in de buurt van de motor is opgepikt.
 
Toch bizar, als jij of ik onze moto op zo een manier beschadigd achterlaten, hebben we toch ergens zelf ook een breuk of serieuze schaafwonden?

Ga je me nu vertellen dat diegene die deze moto zo naar de kl#ten geholpen heeft, niet ergens in een ziekenhuis is langsgeweest om zichzelf te laten oplappen? Misschien dat de politie van iets méér weet of meer kan te weten komen als ze eens vanachter hun laser bureau komen en op rondvraag gaan in de rondomliggende ziekenhuizen.

edit: leesteken toegevoegd

Zal zich idd vast wel ergens gemeld hebben voor hulp?

Maar...., verwacht niet te veel van politie en overige diens/zorg verlenende instellingen.
Heb daar al geruime en ver gaande ervaringen mee en er gebeurd erg weinig mits je er zelf niet continu bovenop zit, dan nog dien je zelf alles te checken of het wel addekwaad gebeurd is :?
 
Toch bizar, als jij of ik onze moto op zo een manier beschadigd achterlaten, hebben we toch ergens zelf ook een breuk of serieuze schaafwonden?

Ga je me nu vertellen dat diegene die deze moto zo naar de kl#ten geholpen heeft, niet ergens in een ziekenhuis is langsgeweest om zichzelf te laten oplappen? Misschien dat de politie van iets méér weet of meer kan te weten komen als ze eens vanachter hun laser bureau komen en op rondvraag gaan in de rondomliggende ziekenhuizen.

edit: leesteken toegevoegd

En waar moeten ze dan naar zoeken, verfschilfers in de wonden :?
 
mijn is ook zoiets overkomen 2husky\s gejat uit mijn garage
maar dankzij een tip heb ik ze ongeschonden terug
de tipgever wou niet eens het tipgeld [500]euro accepteren :?
de dader is ook gepakt

zo zie je dat je ook geluk kan hebben

succes met de afhandeling, ik hoop dat je verzekerd was voor diefstal :?
 
Al wat bekend over het al dan niet total loss zijn van je RS?

Toch jammer dat een stelletje kleurters er weer eens met andermans speelgoed van door moet gaan en het dan ook nog zo achter laat. :(
 
Al wat bekend over het al dan niet total loss zijn van je RS?

Toch jammer dat een stelletje kleurters er weer eens met andermans speelgoed van door moet gaan en het dan ook nog zo achter laat. :(


Dus als ik 'em netjes terugbreng, mag ik jouw motor lenen? :+


Ik snapte 'em wel hoor, was maar beetje flauwe opmerking..
 
Terug
Bovenaan Onderaan